موسیقی ایده آل-هوتن سلمانی: محمد علیزاده در ادامه کنسرت های پر طرفدار خود اینبار طی روزهای ۱ و ۲ اردیبهشت  در ۴سانس میزبان هواداران پر شور خود بود تا با دکوری زیبا که با عکس های پدران زحمتکش همراه بود ، روز پدر و میلاد امام علی(ع) را تبریک عرض کند.

در سانس دوم این کنسرت بعد از شمارش معکوس ارکستر محمد علیزاده به روی صحنه آمد تا با شروعی متفاوت از لانچ پد و ویلن و همچنین همراهی دیگر نوازنده ها،هنرنمایی متفاوتی داشته باشند که این هنرنمایی را به اولین ترک این کنسرت یعنی "خیلی برام عزیزه خاطرت" متصل کردند.

محمد علیزاده بعد از خوش آمد گویی و تبریک سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر به ترتیب قطعات "هواتو کردم" ، "این اولین باره" ، "زخم" ، "کجا میری" ، "فکرشم نکن" ، "بی حوصله" ، "خیلی خوشحالم" ، "دل بی تو غم رده" ، "اشتباه" ، "غم دنیاست" ، "سرزنش" ، "برگرد" ، "همینه که هست" ، "حس آرامش" ، " کجا میری" ، "شهر باران" و "جز تو" را به هواداران خود تقدیم کرد.

علیزاده قطعه ی « حس آرامش » را به تمامی پدران تقدیم کرد. 

بین قطعات "محمد علیزاده" به معرفی برخی از مهمانان این سانس کنسرت خود از جمله " بهاره رهنما" ، "الهام حمیدی" ، "پیام صالحی" ، "میلاد ترابی" و "صدر الدین حسین خانی" پرداخت.

"محمد علیزاده" در فاصله بین آهنگ های " برگرد" و "همینه که هست" در بخش "شو تایم" به معرفی ارکستر خود پرداخت که با هنرنمایی زیبای هر یک از نوازنده ها همراه بود که به گفته "محمد علیزاده" این بخش یکی از پر طرفدار ترین بخش های کنسرت اوست.

در این کنسرت "محمد شعبانی" پرکاشن،"علی شهبازی" گیتار الکتریک و کلاسیک،"علی پورنگهبان" گیتار بیس،"بهمن میرزازاده" بوزوکی،"ایمان ذاکری" درامز،"اشکان موسوی"ویلن،"سعید عباسی" کیبورد،"اشکان صدیق آذر" لانچ پد و"امیرحسین اویسی" پیانو و رهبر ارکستر،"محمد علیزاده" را برای اجرایی به یاد ماندنی همراهی کردند.یکی از نکات این کنسرت این بود که علی شهبازی به صورت رسمی به عنوان سرپرست گروه معرفی شد .

"محمد علیزاده" در پایان این شب به یاد ماندنی از تمام کسانی که نتوانستند در این ۴ سانس که در روز های ۱ و۲ اردیبهشت برگزار می شود حضور داشه باشند عذرخواهی کرد و از حضور این عزیزان در تمدید این کنسرت در تاریخ ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه ابراز امیدواری کرد.

با تشکر از حراست سالن میلاد نمایشگاه بین المللی ، سرکار خانم بهادر و شرکت محترم « ایران گام » به مدیریت صدرالدین حسین خانی

در ادامه می توانید تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « علی میرزنجانی » مشاهده نمایید.

« 2 از 2 »

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.