موسیقی ایده آل: جدیدترین آلبوم «شهرام بزرگمهر» پس از شش سال دوری این خواننده از بازار موسیقی پاپ، بهمن‌ماه منتشر خواهد شد. این آلبوم «خواستنی» نام دارد و در آن جمعی از چهره‌های سرشناس موسیقی پاپ حضور دارند. مراحل اداری و صدور مجوز این آلبوم به پایان رسیده و قطعاتش آخرین روزهای میکس و مسترینگ را سپری می‌کند. «امیر ارجینی»، «شهاب اکبری»، «سعید سام» و «علی استیری» از جمله ترانه‌سراها و موزیسین‌هایی هستند که در آلبوم خواستنی حضور دارند و هنوز جزئیات بیشتری از عوامل، منتشر نشده است. از سوی دیگر شهرام بزرگمهر برای آلبوم جدیدش یک تیزر هم آماده کرده است.
این تیزر خوش‌ ساخت با ایده و تهیه‌کنندگى خود «شهرام بزرگمهر» و کارگردانی «پدرام اکبری» تولید و برای آن از تجهیزات متعدد فرودگاهی و لوکیشن‌هایی در چند نقطه ایران بهره گرفته شده است. همچنین به گفته دست‌اندرکاران این اثر تصویری، تولید آن حدود یک ماه به طول انجامیده است. تمامی تصاویر این تیزر هم با استفاده از دوربین‌های فول‌اچ‌دی و همراهی دو تیم حرفه‌ای تصویربرداری و نورپردازی به ثبت رسیده است. البته تیزر آلبوم خواستنی به نوعی رونمایی از موزیک ویدئوهای آن هم هست و طی روزهای آینده قرار است موزیک ویدئوهای این مجموعه هم از طریق سایت «ایده آل» منتشر شود.
در ادامه می‌توانید تیزر آلبوم خواستنی با تهیه کنندگى و صدای شهرام بزرگمهر را برای اولین بار از سایت «ایده آل» ببینید و دانلود کنید.

image_2021-06-22_23-34-38

دریافت تیزر آلبوم خواستنی شهرام بزرگمهر

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.