موسیقی ایده آل – محمد کردی : « ماه عسل » عنوان برنامه ای پر مخاطب از گروه اجتماعی شبکه سوم سیما می باشد که پس از سال ها فعالیت توانسته جای خود را به طرز عجیبی در دل مخاطبان پیدا کند ! احسان علیخانی مجری و تهیه کننده موفق این برنامه است که سال هاست سفره افطار ایرانی ها با برنامه وی عجین شده است.

اما موضوعی که همه ساله مورد بحث قرار می گیرد تیتراژ های ابتدایی و انتهایی این برنامه است که معمولا هم برای خوانندگان این تیتراژ ها و هم برای برنامه اتفاقات خوبی را رقم زده است و مورد استقبال قرار گرفته است . پس از حدس و گمان هایی که گفته می شد علیخانی باز هم قطعه ی نگران منی « مرتضی پاشایی » را برای تیتراژ انتخاب کرده است و یا شنیده شدن اسامی همچون « فرزاد فرزین » ، « محمد علیزاده » و « مهدی یراحی » برای خواندن تیتراژ این برنامه ، سرانجام تمامی این شایعات تکذیب شد و اعلام شد که « بابک جهانبخش » به عنوان خواننده تیتراژ ابتدایی و « احسان خواجه امیری » به عنوان خواننده تیتراژ انتهایی این برنامه انتخاب شده اند.

جهانبخش آهنگسازی قطعه ی تیتراژش را به امیر علی بهادری سپرده است و احسان خواجه امیری این وظیفه را بر عهده علیرضا کهن دیری آهنگساز موفق کشورمان گذاشته است. باید منتظر ماند و دید این قطعات تا چه حدی می توانند موفق باشند و جای خود را در دل مردم هنر دوست کشورمان باز کنند.

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.