موسیقی ایده آل-مریم رفائی:بلیط فروشی کنسرت بزرگ چرا رفتی با هنرنمایی همایون شجریان و تهمورس پور ناظری آغاز شد.

مهندس وحید احمدی آرا ، مدیر روابط عمومی ستاد برگزاری این کنسرت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما از این کنسرت با عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی هنری تابستان در رشت یاد کرد و گفت :
هنوز هیچ تبلیغاتی را برای این کنسرت آغاز نکرده ایم اما یک چهارم بلیط ها توسط مردم هنر دوست رشت خریداری شده است و ادامه این استقبال قطعا منجر به تمدید برگزاری این کنسرت و افزودن سانسهای فوق العاده پس از شروع تبلیغات خواهد شد .
احمدی آرا از همدلی و اعلام آمادگی بسیاری از نهادها و ادارات مرتبط و غیر مر تبط برای همکاری در اجرای این همایش هنری بزرگ سپاسگزاری کرد و گفت :   در این میان مدیر کل محترم ارشاد آقای دکتر فاضلی عنایت و همراهی ویژه ای با برگزار گنندگان این کنسرت داشتند که جای تشکر و قدردانی دارد.
وی همچنین از حمایت ویژه فخر موسوی ، معاونت هنری اداره کل ارشاد و ثقتی ،رییس اداره ارشاد شهرستان رشت و حراست محترم اداره کل ارشاد استان نیز تشکر کرد.
گفتنی است این کنسرت در روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور در مجموعه فرهنگی ورزشی گیلان واقع در ابتدای جاده تهران برگزار می شود.
احمدی آرا با اشاره به برگزاری این کنسرت در سالن ورزشی گفت : بین گزینه های موجود برای اجرای این برنامه باید سالنی را انتخاب می کردیم که بیشترین ظرفیت را داشته باشد تا بتوانیم بلیط را به گونه ای قیمت گذاری کنیم تا همه اقشار بتوانند در این برنامه حضور داشته باشند.لذا ناگزیر از برگزاری در سالن ورزشی بودیم .
موسسه فرهنگی هنری جام سبز به مدیریت فرهاد گوی آبادی ، با سابقه ترین موسسه برگزار کننده کنسرت در گیلان متولی این برنامه است که با همکاری موسسه ققنوس این کنسرت را برای علاقمندان اجرا می کند .
فرهاد گوی آبادی ضمن ابراز خرسندی از تعامل و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان پس از حضور مدیر کل جدید و رویکرد ایشان مبنی بر ایجاد فضایی آرام برای اهالی فرهنگ و هنر، نتیجه این اقدام شایسته را برپایی و برگزاری مراسمات فرهنگی و هنری در خور و قابل توجه مثل جشنواره های تئاتر ،فیلم و عکس و کنسرت های موسیقی فاخر ازجمله گروه چارتار و همایون شجریان در این مدت کوتاه دانست و ابراز امیدواری کرد با همدلی و همراهی کلیه دست اندرکارن و مدیران و به خصوص هنرمندان و فرهیختگان استان شاهد رشد و اعتلای فرهنگی گیلان به عنوان بکی از قطب های فرهنگی کشور باشیم.
وی همچنین افزود پس از اجرای کنسرت رشت چرا رفتی برنامه های بعدی موسسه جام سبز اجرای کنسرت آنسامبل موسیقی تهران با اجرای قطعات آهنگسازان بزرگ موسیقی کلاسیک در رشت و اجرای کنسرت چرا رفتی و گروه چارتار در لاهیجان میباشد تا مردم خوب شرق گیلان هم از فضای بوجود آمده فرهنگی در استان بی بهره نمانند.
مدیر اجرایی کنسرت چرا رفتی با تشکر از کلیه مسولین استان از همراهی و مساعدت جناب آقای فخر موسوی معاونت محترم هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان قدردانی ویژه کرد و حضور ایشان را نعمتی برای دست اندکاران هنر استان دانست .
پویا افشاری مجری و مدیر پروژه و حسین توتونچیان تهیه کننده این همایش بزرگ هنری میباشند.
علاقمندان می توانند به صورت آنلاین و با انتخاب ردیف و شماره صندلی از سایت iranconcert.com بلیط خود را خریداری کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۹۱۱۵۵۴۴۱۰۰  و .۰۹۱۱۵۵۴۴۲۰۰ تماس حاصل نمایند .گفتنی است موسسه جام سبز پیش از این کنسرتهای بسیاری را استان برگزار کرده است که اخرین آن اجرای پر شور گروه چارتار در رشت بوده است.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.