موسیقی ایده آل : ماکان خواننده جوان کشورمان تک آهنگ جدیدش را با عنوان «بی هوا» به تازگی به گوش مخاطب رسانده است. «بی هوا» اولین قطعه منتشر شده از وی وی پس از انتشار آلبومش که «هوای خنک» به حساب می آید.
ملودی «بی هوا» ساخته ماکان است و این خواننده با کیانا ناطقی به عنوان ترانه سرا همکاری کرده و بهتاش زرین به عنوان تنظیم کننده در کنارش حضور داشته است. هومن نامداری نوازنده ساکسیفون نیز در تیم تولید قطعه « بی هوا » حضور دارد و گفتنی است میکس و مسترینگ این اثر را رضا پوررضوی انجام داده.
او درباره فضای این تک آهنگ عنوان کرد:« من همیشه به فضای موسیقایی اینچنینی علاقه داشتم. چنین فضایی به یک ترانه مثبت نیاز دارد تا هر قست از اثر، مکمل قسمت های دیگر باشد. سعی کردم کار در کنار بهتاش زرین و کیانا ناطقی قطعه قابل دفاعی تولید کنم.»
ماکان در مورد برنامه ریزی هایش برای آینده موسیقایی اش به رسانه ها گفت:« از روز انتشار اولین آلبومم تا به امروز که با شما صحبت می کنم، به دنبال نظر مخاطبین و اطرافیانم بودم. شاید یک آلبوم و چند تک آهنگ ظرفیت آن را نداشته باشد که خواننده ای نسبت به نظر دیگران نسبت به آن ها برای آینده ای طولانی مدت برنامه ریزی کند اما تا حدودی توانسته ام خط فکری مخاطب را پیدا کنم. فعلا تصمیم ندارم آلبوم دیگری منتشر کنم اما روند تولید و انتشار تک آهنگ های من ادامه خواهد داشت.»
آلبوم «هوای خنک» در ماه خرداد و با همکاری بابک زرین، حامد وهابی به عنوان آهنگساز، مهران خلیلی، بابک زرین، راشا تقی پور، شهاب اکبری، رضا تاجبخش و فربد یزدانفر به عنوان تنظیم کننده و حمیدرضا صمدی، یغما گلرویی، مریم دلشاد، «یاسین احمدی و آرش نوبری به عنوان ترانه سرا منتشر شد.

abbassi cover02

دریافت قطعه ی بی هوا با صدای ماکان

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.