موسیقی ایده آل – محمد کردی : همه چیز از یک پست در صفحه شخصی اش شروع شد ! پستی با این مضمون : «  ۲ سال است که می خواهم خبری را به شما بدهم ولی تا به حال نگفته ام. البته این خبرِ خوبی نیست ولی مجبورم که بگویم… » پس از آن سیل کامنت ها در زیر آن پست و برخی موضوعات دیگر باعث شد که به یک ساعت نرسیده این پست مبهم حذف شود.

بهنام صفوی خواننده محبوب موسیقی کشورمان است که با آلبوم « عشق من باش » قله های موفیقت را فتح کرد و پس از آن با دو آلبوم « آرامش » و « فوق العاده » جایگاه خود را در موسیقی کشورمان تثبیت کرد ؛ اما شنیده های حاکی از آن است که این خواننده با اخلاق کشورمان حدود دو سال است که با بیماری تومور مغزی دست و پنجه نرم می کند و هیچ کس از آن خبر نداشت ! تا این که این پست باعث پیگری مخاطبان این خواننده و همچنین اهالی رسانه شد و به این نتیجه رسید که صفوی طی هفته های آتی مراحل درمان خود را آغاز خواهد کرد و زیر تیغ جراحان خواهد رفت ؛ این در حالی است که وی پیش از این اعلام کرده بود آلبوم جدیدش بعد ار ماه مبارک رمضان به مرحله انتشار خواهد رسید و پس از آن نیز تور کنسرت هایش را آغاز خواهد کرد.

تیم سایت خبری تحلیلی موسیقی ایده آل از خداوند بزرگ تقاضای شفای هر چه زودتر این خواننده خوب کشورمان را دارد و از شما مردم و مخاطبین هنر دوست نیز خواستار است که دعاهای خود را از بهنام صفوی عزیز دریغ نفرمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.