موسیقی ایده آل – محمد کردی : امیر مولایی خواننده پر سابقه موسیقی کشورمان که سال گذشته و پس از گذشت یک دهه از آغاز فعالیت حرفه ای در زمینه موسیقی ، نخستین آلبوم رسمی اش را با نام « وارونه » منتشر کرد ، این روز ها مشغول تولید آلبوم جدید خود می باشد.

مولایی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ایده آل اظهار داشت : « مشغول تهیه و تولید آلبوم دوم هستیم . البته عجله ای برای تولید و کار کردن ندارم چرا که  معتقدم باید کاری را ارائه داد که برای خود هنرمند و هوادارانش قابل قبول باشد.تا به این جای کار بسیار از قطعات آلبوم راضی هستیم . آلبوم قبلی من متاسفانه ۴ سال در ارشاد ماند و تا به دست مردم برسد به نوعی بیات شد ؛ آن آلبوم سلیقه ی ۴ سال پیش من بود و قطعا با سلیقه ی امروزم بسیار متفاوت است . »

خواننده قطعه ی محبوب « حس عاشقی » در ادامه بیان کرد : « این روز ها ترانه خوب بسیار کم شده است و این موضوع کار را برای من بسیار سخت کرده است . متاسفانه گوش مردم به ترانه های سطحی و دم دستی عادت کرده است و ما هم که پیش از این ترانه های چهارچوب دار را کار می کردیم مجبور هستیم که بین این دو نوع ترانه کار کنیم.»

امیر مولایی در مورد کم کاری این روز هایش گفت : « کمی از بازار موسیقی دلزده شده ام . در این بازاری که به دستان مافیا افتاده است اگر بخواهی پرکار باشی باید دستت در دستان همین مافیا باشد ! اما من به این کار ها اعتقاد ندارم و فکر می کنم اگر به کارت ایمان داشته باشی صدایت به گوش همه خواهد رسید. »

وی همچنین در مورد آلبوم جدیدش گفت : « فضای کلی این آلبوم با آلبوم قبلی کاملا متفاوت است . در این آلبوم از فضای جز و بلوز فاصله گرفته ایم و به سمت موسیقی عام پسند رفته ایم . پس از یک همکاری بسیار خوب با « نیما علامه » در قطعه ی « حس عاشقی » ، در این آلبوم بار دیگر با وی همکاری خواهم داشت. همچنین با مسعود جهانی ، سعید سام و حمید فریزند نیز همکاری خواهم کرد.تمام سعیمان بر این است که این آلبوم تا پایان سال جاری منتشر شود و در دسترس مخاطبان قرار گیرد.»

مولایی در ادامه تشریح کرد : « دو موزیک ویدئو هم ضبط و تولید کرده ایم که یکی از آن ها برای قطعه ی « برگرد » و قطعه ی دیگری که برای آن ویدئو تولید شده است سورپرایز است که به زودی اعلام خواهم کرد.هنوز زمان پخش این دو ویدئو مشخص نشده است اما به محض این که رضایت خودمان را جلب کند آن ها را منتشر خواهیم کرد »

شایان ذکر است که مولایی بهمن ماه سال گذشته نخستین کنسرت رسمی اش را نیز در سالن اریکه ایرانیان و در دوسانس به روی صحنه برد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.