موسیقی ایده آل – مریم رفائی : سعید مدرس ساحل چمخاله را به سالن میلاد برد

 «سعید مدرس» برای دومین بار در ۲۹شهریور ماه سال جاری و در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بر روی صحنه رفت تا بار دیگر با مخاطبین خود دیداری تازه کند.
با آمدن اعضای ارکستر و نواختن قطعه «مثلث برمودا» این کنسرت آغاز شد و در ادامه قطعات «دنیای وارونه»، «عکس تو»، «برگرد به من»، «تبانی»، «فال»، «یک اتفاق خوب»، «من و تو»، «برو»، «عادت»، «ساحل چمخاله»، «عاشق که باشی»، «معجزه»، «یعنی الان کجاست؟»، «عیبی نداره»، «تصویری از تو» و «من تو را اشتباه گرفتم» را اجرا کردند.
اعضای ارکستر به سرپرستی «مجید علیزاده» نوازنده کیبورد و پیانو متشکل از: سعید جامع(درامز)، علی شقاقی(بیس)، آرش رهنمود(گیتار الکتریک)، شایان مجیدی(گیتار الکتریک)، صابر جعفری(پرکاشن) و شروین شهبازی (گیتار اسپانیش) بود.

«نیلوفر لاری پور»، «رویا شکیب»، «شبنم مقدم» و «علیرضا عبداللهی» از جمله مهمانان این کنسرت بودند.

حواشی ها:
قبل از شروع کنسرت دموی آلبوم های «سامان جلیلی» و «بابک جهانبخش» از مانیتور ها پخش شد.
مدرس همان ابتدای اجرا حاضرین را غافلگیر کرد. با آمدن ارکستر قطعه ی اول نواخته شد اما خبری از مدرس بر روی صحنه نبود و تماشاگران هرکدام کمی از جایشان بلند می شدند تا خواننده شان را پیدا کنند اما موفق نشدند تا اینکه مدرس یکباره از پشت صحنه و دکور بر روی استیج آمد که حضورش با تشویق حاضرین همراه بود.
هنگام اجرای قطعه «عیبی نداره» نوازنده پرکاشن جای خود را تغییر داد و در این قطعه با ساز "کوزه" خودنمایی کرد.
مدرس علاوه بر قطعات آلبوم «ساحل چمخاله» چند قطعه از ساخته های قدیمی اش را اجرا کرد که این قطعات با استقبال خوبی مواجه شد.
قطعه «یعنی الان کجاست؟» با همخوانی مخاطبین همراه بود که در پایان این قطعه نوازندگان درامز و گیتار الکتریک خودنمایی کردند.
این خواننده خوش ذوق در دومین اجرایش تسلط بیشتری داشت و کنسرت متفاوتی را ارائه کرد.
با درخواست حاضرین قطعه «دنیای وارونه» دوبار اجرا شد که هر بار با همراهی تماشاگران همراه بود و این قطعه حسن ختام دومین کنسرت پر انرژی سعید مدرس بود.
این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری و تبلیغاتی «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار شد که همکاری شایسته ای با خبرنگاران و عکاسان داشتند و کنسرت بی نقصی را ارائه کردند.

در ادامه تصاویری از تمرین و کنسرت سعید مدرس را از نگاه دوربین «عسل کشوادی» مشاهده نمایید.

انتهای خبر/منبع اختصاصی سایت موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.