موسیقی ایده آل : دومین آلبوم رسمی سامان جلیلی از صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.
آلبوم «چه حال خوبیه» با ۹ قطعه به نام‌های: تیک تاک، حیف ۲، دستمه، حماقت، چه حال خوبیه، راحت مرو، حرفای تکراری، از دل بی قرارم و بی‌انصاف منتشر و آهنگسازی کلیه قطعات این آلبوم را خود سامان جلیلی بر عهده داشته است.

ترانه‌های این آلبوم از سروده‌های شهرام جلیلی و «محمد قیامتی» نیز تهیه کننده دومین آلبوم سامان جلیلی است. کوشان حداد، معین راهبر، میثم اکبری و هومن آزما نیز موزیسین‌ها و تنظیم کننده‌هایی هستند که در این آلبوم حضور دارند.

سامان جلیلی پیش از این درباره آلبوم «چه حال خوبیه» گفته بود: «من در این چند سالی که کار کرده‌ام سعی داشتم که کارهایم ترتیبی داشته باشد و یکی غمگین و دیگری شاد و دیگری هاوس و ترنس باشد و همیشه همین روال را تکرار می‌کردم. شب عید حتما باید یک کار شاد می‌دادم. من در یک سالی که گذشت فقط آهنگ‌های غمگین و هاوس ترنس کار کردم و هدفم این بود که آهنگ‌های شش و هشت و شاد من به چشم بیاید. اسم آلبوم را در ابتدا «سقوط» گذاشته بودیم ولی خودم دیگر از این فاز بد و منفی وتکراری بیزار شده بودم. احساس کردم همه خیلی مشکلات دارند و فکرشان در کار و زندگی درگیر است و پیش خودم گفتم چرا حالشان را خوب نکنیم؟ این همه من آهنگ غمگین خواندم و اتفاقاتی که باید می‌افتاد دیگر افتاده و باید به دنبال خوب کردن حال مردم باشم و آهنگ‌هایی بسازم که وقتی مردم برای شنیدنش سه دقیقه وقت می‌گذارند حالشان عوض شود. سعی کردم که بین آهنگ‌ها تفاوت هم باشد. مثلا من هیچوقت کار تلفیقی نخوانده بودم و در این آلبوم خواندم. کارهای شادی ساختم و از فضایی که قبلا در آن بودم درآمدم. این آلبوم کار غمگین هم دارد ولی ۲-۳ کار غمگین خیلی خوب هستند و باید این آلبوم شنیده شود و قطعا این آلبوم بهترین آلبوم همه دوران کاری من است.»

شرکت هنرنمای پارسیان توزیع این آلبوم را برعهده دارد و همزمان در تهران و شهرستان این آلبوم از صبح امروز توزیع شده است.

در ادامه تمامی کاور های این آلبوم را مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.