مسعود کرمی اثر جدید خودش را با همکاری هنرمندان نام آشنای دنیای موسیقی کشورمان با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تهیه کنندگی مهرداد حسابی منتشر کرد.

در این اثر که « داروخونه » نام دارد، مسعود کرمی با سینا پارسیان به عنوان ترانه‌سرا و آهنگساز و همچنین علیرضا سام به عنوان تنظیم کننده همکاری کرده است. گفتنی است میکس و مسترینگ این قطعا را نیز علیرضا سام عهده‌دار بوده. هنرمندان دیگری نظیر علی پاشا نوازنده گیتار الکتریک و کلاسیک، علی واریان نوازنده گیتار باس، علی زارع رفیع نوازنده درامز و ایمان ورنوس نوازنده کیبورد در این اثر حضور دارند. مراحل اخذ مجوز نیز توسط شرکت نای و نی انجام شده است.

مسعود کرمی خواننده نه تنها به عنوان خواننده، ترانه سرا و آهنگساز به فعالیت موسیقی پرداخته، بلکه در عرصه بازیگری نیز هنرنمایی کرده و در چند فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخته است. او در عرصه خوانندگی تحت آموزش علی زندوکیلی بوده است و در ماه‌های گذشته بیش از پیش موسیقی را جدی گرفته و چند قطعه موسیقی را در دست تولید دارد که هر کدام در مراحل مختلف تولید هستند.

این خواننده در پلتفرم‌های بین‌المللی نیز توانسته شنونده‌های بسیاری از سراسر جهان داشته باشد و آثار جدید او، پس از اتمام و پشت سر گذاشتن مراحل احذ مجوز رسمی برای انتشار، در زمان مقرر و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط اتاق فکر این خواننده منتشر می‌شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published.