موسیقی ایده آل – زهرا تمکین : چهارمین برنامه پاپ “هزار صدا” از چهارمین سال برگزاری این آکادمی خوانندگی در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

عصر روز گذشته خوانندگان جوان و با استعداد در آکادمی خوانندگی هزار صدا با یکدیگر به رقابت پرداخته و در پایان با رای داوران به کار خود خاتمه دادند.

این مراسم با اجرا و مدیریت آرش نصیری و با حضور میهمانان ویژه ای چون، مهرداد نصرتی به عنوان داور ویژه بخش آهنگسازی، امید حاجیلی داور بخش خوانندگی و اهورا ایمان داور بخش ترانه برگزار شد.

با وجود اینکه از قبل نام نیلوفر لاری پور به عنوان کارشناس ترانه اعلام شده بود، بنا به دلایلی حضور وی در این جلسه امکان پذیر نشد و اهورا ایمان که خواننده ویژه این مراسم بود، وظیفه کارشناسی ترانه را نیز بر عهده گرفت.

هشت شرکت کننده جوان در این سری از آکادمی خوانندگی هزار صدا شرکت کرده بودند که به دلیل غیبت یکی از آنان گروه پاپ این آکادمی با هفت خواننده به روی صحنه رفت که اسامی آنان به شرح زیر است: ابراهیم احمدی، امیر عباسی، ایلیا الهی یار، رضا احمدی، سعید بهرامی، مهران موسوی و همایون ابراهیمی که پس از اجرای هر کدام با احتساب نظر کارشناسی مهمانان و رای آنان، رضا احمدی، امیر عباسی و همایون ابراهیمی، به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.

خوانندگی نوجوان یازده ساله، ماهان میرنصیری که یکی از آثار استاد همایون خرم را اجرا کرد و معرفی آلبوم «حرفی برای نگفتن» بابک قادری نیز از دیگر اتفاقات این مراسم بود.

آکادمی خوانندگی هزار صدا از سال ۹۲ در دو بخش پاپ و سنتی کار خود را آغاز کرده و تا کنون چهره های با استعدادی در این زمینه به جامعه هنری معرفی کرده است.

دیگر مراسم های این آکادمی در بخش های سنتی و پاپ متعاقبا اعلام خواهد شد.

در ادامه تصاویری از این مراسم را از نگاه دوربین « علیرضا صبوری » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.