موسیقی ایده آل – پریسا زرگری : صادق نورانی خواننده و موزیسین خوب کشورمان است که حدود ۳ سال پیش موفق به انتشار نخستین آلبومش با نام « توقف » شد ؛ با این که این آلبوم آلبوم قابل دقاعی بود و قطعاتی خوبی در آن قرار داده شده بود اما به هر دلیلی نتوانست آنطور که باید شنیده شده و اتفاق ویژه ای را برای صادق نورانی رقم بزند ؛ حال با گذشت ۳ سال وی پس از آهنگسازی برای خوانندگانی چون سعید شهروز ، بهنام صفوی و … دومین آلبوم خود را آماده انتشار دارد و قصد دارد با انتشار تک آهنگ بار دیگر فعالیت هایش را از سر بگیرد . گفت و گویی را با او انجام دادیم که آن را در ادامه می خوانید : 

چند سال است که فعالیت موسیقی انجام میدهید؟

حدود ۱۲سال است کار موزیک انجام میدهم و فعالیتم را با خوانندگی آغاز کرده ام.

آیا در زمینه ی موسیقی تحصیلات آکادمیک دارید؟

تحصیلاتم مرتبط با موسیقی نبوده اما دوره های علمی و عملی زیادی را به صورت آزاد گذرانده ام و نزد اساتیدی چون محمد نوری ،محمدرضا صادقی ،میلاد کیایی ،فرهنگ قاسمی ،وارتان صاحاکیان ،امیر بهادر صدفیان و علیرضا قربانی آموزش دیده ام.

شما با صدا و سیما هم همکاری داشته اید؟

بله همکاریهای متعددی با صدا و سیما هم در جایگاه خواننده و هم آهنگساز داشته ام که آخرینش آهنگسازی تیتراژ برنامه ای در ماه رمضان با صدای بهنام صفوی به نام «خدا» بود که در آلبوم آخر بهنام عزیز هم به عنوان آخرین ترک قرار گرفت.

تا کنون با کدام خوانندگان همکاری داشته اید؟

با خواننده هایی از جمله سعید شهروز، بهنام علمشاهی ، میلاد کیانی ، بهنام صفوی ، علی لهراسبی ،عماد طالب زاده و… کارکردم.

آهنگسازی چقد برایتان جدی است؟

آهنگسازی را جدی تر از گذشته پیگیری خواهم کرد. همیشه دوس داشتم علاوه بر خوانندگی به بقیه کارها از جمله آهنگسازی و تنظیم هم احاطه داشته باشم که خداروشکر به این مهم دست پیدا کردم.

کار جدیدی که آهنگسازی آن را شما انجام داده آماده ی انتشار هست ؟

بله کاری با صدای علی لهراسبی آماده ی انتتشار می باشد.

نزدیک به سه سال از انتشار آلبوم قبلیتان «توقف» می گذرد دلیل اینکه فاصله ی بین آلبوم هایتان زیاد شد چیست؟

دلیلش مسائل حاشیه ای ، فسخ قرارداد با تهیه کننده ی قبلی و بستن قرارداد جدید با تهیه کننده ی فعلی است .

آلبوم جدیدتان در چه مرحله ای قرار دارد و در این آلبوم با چه عواملی همکاری داشته اید؟

آلبوم دومم در مراحل پایانی تولید است و با موزیسین های خیلی خوب و حرفه ای همچون هومن نامداری، کوشان حداد، مهران عباسی، سعید شمس، پیام هوشمند، امیرعلی زمانیان،  شهاب رمضان، سیاوش صدری، حسین سالارمقدم، شایان نایب، علیرضا شهشهانی، محمد کاظمی، امیر پیرنهان و… همکاری داشته ام و آلبومم به تهیه کنندگی شرکت آوای پرشیا با مدیریت فرشاد صادقی وارد بازار خواهد شد.

قبل از انتشار آلبوم تک آهنگی هم قرار است منتشر کنید؟

بله چندین تک ترک قرار است منتشر کنم که یکی از آنها که طی چندین روز آینده منتشر میشود ” بهار بی تو ” نام دارد که تیزر تصویری هم دارد.

سبک مورد علاقه تان که دوست دارید در آن سبک کار کنید چیست؟

علاوه بر فضای روتین و مارکت پسند جدیدا به تولید موسیقی های تلفیقی و خاص تر پرداخته ام که به سلیقه خودم و موسیقی های مورد علاقه ام نزدیک تر است و همگی با آهنگسازی و تنظیم خودم انجام شده و خواهد شد که آنها را بصورت تک ترک منتشر خواهم کرد. ترسی از خواندن در فضاهای مختلف موسیقایی ندارم و از آنجاییکه توانایی خواندن در سبکهای مختلف را دارم دوست دارم اینکار را تجربه کنم و عقیده ام بر این هست که یک خواننده حرفه ای مثل یک بازیگر حرفه ای باید توانایی قرار گرفتن در ژانرها و نقشهای متفاوت را با هم داشته باشد منتها با یک ایدئولوژی و هدف مشخص ، بنابراین در ادامه فعالیتهام کارهایی با فضاهای مختلف ارایه خواهم داد.

شما تدریس موسیقی هم می کنید؟ در چه زمینه ای؟

بله حدود هفت سال است که تدریس تئوری موسیقی و سلفژ و صداسازی انجام می دهم.

تا به این لحظه در فعالیت حرفه ایتان تا چه حد به ایده آل هایی که در ذهنتان داشتید رسیده اید؟

قطعا هنوز نرسیده ام.

برنامه ای هم برای اجرای زنده پس از انتشار آلبوم دارید؟

بله برای کنسرت ها هم همراه با یک تیم حرفه ای برنامه ی ویژه ای دارم که مطمئنم فضای جدیدی از کنسرت در ایران خواهد شد.

کلام آخر:  

در آخر تشکر ویژه ای دارم از شما و همکارانتان درموسیقی ایده ال و امیدوارم اطلاع رسانی کاملتری و به طور مستمر از فعالیتهای من و همکارانم که مدتهاست تلاش میکنیم تا موسیقی در شان مردم خوبمان تولید کنیم، صورت بگیرد چون دوستان برند که همیشه مورد توجهات خاص بوده اند و همچنان هستند ، من و دوستان خواننده ای که واقعا داریم برای کارمان زحمت میکشیم خیلی بیشتر به حمایت رسانه هایی مثل شما نیاز داریم.

photo_2016-05-15_19-37-10

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.