موسیقی ایده آل – ملیکا مهدوی : در جمع خواننده هایى که پس از طى کردن پروسه مجوز، منتظر انتشار اولین آلبوم خود هستند، بدون شک نام مهراد حاجى بابایى تأمل برانگیز هست. خواننده اى که اولین آلبوم موسیقى سبک "راک سمفونیک" را روانه بازار خواهد کرد و توجه خیلى ها را به خود جلب خواهد نمود. به همین مناسبت مصاحبه کوتاهى را با او ترتیب دادیم، و بعد از سلام و احوال پرسى پاى صحبت هاى ایشان نشستیم:

-براى شروع مصاحبه و به منظور آشنایى بیشتر مخاطبان، بیوگرافى مختصرى از خودتان بفرمایید:

مهراد حاجى بابایى هستم، با نام هنرى "مهراد"، متولد ٣٠ مرداد ۶١ در تهران. به عنوان خواننده اسبق اپرا و وکالیست، سابقه چندین اجرا در تالار وحدت و رودکى تهران را دارم و در سال هاى ١٣٨٢ تا ١٣٨۶ در چندین گروه کر تهران از جمله "کر پارس" عضویت داشتم.

-از چند سالگى به موسیقى علاقمند شدید و چرا سبک راک را انتخاب کردید؟

از سن ٩ سالگى نواختن پیانو را آغاز کردم و اینگونه به دنیاى موسیقى وارد شدم. در نوجوانى به موسیقى راک علاقمند شدم و این سبک را دنبال کردم. و به دلیل محتواى ارزشمند در معناى لیریک (ترانه) سبک راک را براى فعالیت انتخاب کردم.

-الگوى شما در موسیقى راک چه کسانى هستند؟

جان بُن جُوى (Jon Bon Jovi) و گروه پینک فلوید(Pink Floyd)

-آلبوم شما کى روانه بازار مى شود؟

آلبوم آماده است و تا آخر امسال منتشر مى شود اما زمان دقیق هنوز مشخص نیست.

-درباره ساختار آلبوم بیشتر توضیح بدهید.

آلبوم "مه زده" شامل ٨ قطعه است و از سال ٩١ شروع به جمع آورى شده و ٢ سال تمام زمان برده. آهنگ سازى و تنظیم قطعه ها بر عهده بهروز پایگان بوده و ترانه سرایانى چون آقایان عبد الجبار کاکایى، احسان رعیت و هومن حسن پور و همچنین خانم سُها سپانلو با ما همکارى کرده اند.

-به عنوان سخن پایانى، اگر حرفى هست که لازم به ذکر مى دانید، بفرمایید:

در آلبوم "مه زده"، " راک سمفونیک " به معناى واقعى ساخته شده و استاندارد بین المللى در مورد این سبک کاملا رعایت شده است و امیدوارم که مخاطبان خاص خودش را- که اکثرا طرفدار راک غربى هستند- پیدا کند. سعى شده تا موسیقى راک غربى با کلام فارسى بطور صحیح ارائه شود تا مخاطبان این سبک از موسیقى فاخر را به خود جذب نماید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.