موسیقی ایده آل – محمد کردی : پس از گذشت ایام سوگواری ماه های محرم و صفر ، بار دیگر فصل جدید کنسرت های موسیقی در کشور جان خواهد گرفت . اکثر خوانندگان مطرح و به نام کشورمان برنامه اجرای کنسرت را تدارک دیده اند و البته در این بین چند تن از خوانندگان خوب و شناخته شده ای که تا کنون موفق به رفتن به روی استیج نشده بودند ، پا به روی صحنه خواهند گذاشت ؛ نگاهی می اندازیم به کنسرت های پاپ پیش رو در پاییتخت :

 

زانیار خسروی با « شدی همه دنیام » به روی استیج

زانیار خسروی موزیسین و خواننده بسیار خوب کشورمان که جا پای خود را در بین مخاطبین موسیقی مستحکم کرده است در تاریخ ۱۱ آذر ماه نخستین کنسرت آذر ماه پاییتخت را برگزار خواهد کرد . وی که اخیرا قطعه ی جدیدی را با نام « شدی همه دنیام » منتشر کرد برنامه های ویژه ای را برای این کنسرت تدارک دیده است .

 

محسن یگانه و ۴ سانس اجرای جذاب

در روز های ۱۲ و ۱۳ آذر ماه محسن یگانه خواننده مطرح کشورمان طی ۴ سانس به روی صحنه خواهد رفت ؛ وی که قطعه ی « وابستگی » را به تازگی منتشر کرده است بار دیگر با هواداران پرشور خود دیدار خواهد کرد و به اجرای برنامه برای آن ها خواهد پرداخت.

 

« قرار نبود » پس از سال ها روی صحنه

علیرضا طلیسچی خواننده ی خوب و خوش صدای کشورمان پس از سال ها فعالیت در عرصه موسیقی پاپ سرانجام موفق به برگزاری کنسرت شد . وی که نخستین آلبوم خود با نام « دقیقه هام » را اردیبهشت امسال روانه بازار موسیقی کرد ، نخستین کنسرت خود را در شامگاه چهاردهین روز از آذر و طی دو سانس به روی صحنه خواهد برد. طلیسچی سال ها پیش تحت عنوان گروهی با نام « علیرضا و حمیدرضا » مطرح شد و سپس با قطعه ی « قرار نبود » جایگاه ویژه ای را در میان مخاطبان پیدا کرد.

 

رکورد دار کنسرت های ایران بار دیگر میزبان هوادارانش خواهد بود

محمد علیزاده خواننده ای که رکورد تعداد سانس های کنسرت در کشور را با حدود ۳۰ سانس از ابتدای سال ۹۵ تا کنون  به نام خود ثبت کرده است بار دیگر طی روزهای ۱۹،۲۰ و ۲۱ آذر ماه و در ۶ سانس به روی صحنه خواهد رفت . هواداران پر شوری که پس از حدود ۴ سال که علیزاده آلبومی را منتشر نکرده است تنها به تک آهنگ هایی که هر از چند گاهی از وی منتشر می شود دلبسته اند و همچنان سالن های کنسرت او را پر می کنند.

 

کنسرت سراسر شادی و هیجان امید جهان

امید جهان خواننده ای که قطعاتش همواره به شاد و اکتیو بودن معروف است ، این بار در تاریخ ۲۳ آذر ماه به روی صحنه می رود . وی شهریور امسال جدیدترین آلبوم خود را نیز با نام « صد درصد » منتشر کرد.

 

دیدار دوباره خالق « خوشبختیت آرزومه » و مخاطبانش

سیامک عباسی هنرمند بسیار کاربلد کشورمان نیز که ۴ سانس اجرای پرشور را در شهریور و مهر امسال به روی صحنه برد ، بار دیگر در تاریخ ۲۵ اذر به روی صحنه می رود و تا ۷ سال نامرئی بودن خودش را جبران کند !

 

« حواست نیست » بار دیگر روی صحنه

اشوان خواننده جوان و پرطرفدار موسیقی کشورمان پس از ۶ سانس اجرای موفق بار دیگر طی روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر ماه به دیدار هوادارانش خواهد رفت . نکته جالب در مورد اشوان این نیست اون بدون هیچ آلبوم رسمی ای توانسته سالن های کنسرتش را پر کند !

 

« پاییز سال بعد » در آخرین ماه از پاییز امسال پا به روی استیج خواهد گذاشت

رستاک حلاج ترانه سرا و موزیسینی که هواداران خاص خود را پیدا کرده است ، پس از یک اجرای کوچک و جمع و جور در سال گذشته نخستین کنسرت بزرگ و رسمی خود را با اجرای قطعات آلبوم « پاییز سال بعد » در تاریخ ۲۹ آذر ماه برگزار خواهد کرد . حلاج هنرمند مولفی است که مخاطبان خود را دارد و پیش بینی می شود این کنسرت با استقبال خوبی مواجه شود.

 

عاشقانه های حامی در تالار وحدت

۲۹و ۳۰ آذر ماه تالار وحدت تهران میزبان « حمید حامی » خواننده توانمند پاپ-کلاسیک کشورمان خواهد بود . کنسرت های حامی با صدای بسیار توامندی که دارد خیل عظیمی از دوست داران موسیقی را به سالن ها می کشاند تا از صدای دوست داشتنی وی لذت ببرند . آخرین آلبوم حامی « یک لحظه عاشق شو » بهمن سال ۱۳۹۲ منتشر شد.

 

تجمع کمایی ها در شب یلدا !

حمید عسکری که طرفداران زیادی را به سمت موسیقی خود کشانده است پس از ۹ ماه دوری از صحنه بار دیگر در تاریخ ۳۰ آذر ماه به دیدار هواداران پرشور خود خواهد رفت . « دیوونه وار » آخرین آلبوم عسکری است که اردیبهشت ماه امسال روانه بازار موسیقی شد و نظرهای مثبت و منفی زیاد و متفاوتی را به خود دید.

 

عماد طالب زاده ؛ سرانجام به روی صحنه

نخستین روز زمستان تاریخی است که عماد طالب زاده خواننده مستعد و پرسابقه کشورمان پس از سال ها کار و تلاش سر انجام به روی صحنه رفتن را تجربه خواهد کرد ؛ طالب زاده که تا کنون آلبوم رسمی ای را منتشر نکرده است در تلاش است که نخستین آلبوم خود را تا روز کنسرت منتشر کند . باید منتظر ماند و دید نخستین کنسرت عماد طالب زاده چگونه برگزار خواهد شد.

 

کنسرت زمستانی « سلطان احساس »

۲ دی ماه تاریخ دیدار دوباره خواننده با احساس کشورمان  « بابک جهانبخش » با مخاطبین و هوادارانش است ؛ « حالم خوبه » آخرین آلبوم بابک جهانبخش است که اردیبهشت امسال منتشر شد ؛ کنسرت های جهانبخش همواره با استقبال خوبی از سوی مخاطبین مواجه میشود . جهانبخش قول اجرایی « ویژه » را برای این کنسرت داده است.

 

کنسرت « پری زاد » بنیامین

بنیامین بهادری در تاریخ ۵ آذر ماه کنسرت خود را تحت عنوان کنسرت « پری زاد » برگزار خواهد کرد . فیلم سینمایی « سلام بمبئی » با بازی او و محمدرضا گلزار نیز از تاریخ ۱۱ آذر ماه در سینماهای کشور اکران خواهد شد ؛ عنوان این کنسرت نیز نمی تواند با این فیلم بی ربط باشد !

 

دعوت زمستانی « کاکو بند »

گروه موسیقی « کاکو بند » که با انتشار آلبوم « دعوت » موج زیادی از دوستداران موسیقی را به سمت خود کشاندند ، این بار در تاریخ ۶ دی ماه به روی صحنه می روند و به اجرایی متفاوت خواهد پرداخت.

 

آقای مشکی پوش بار دیگر روی صحنه

رضا صادقی خواننده پرسابقه و پرطرفداری است که کنسرت هایش همواره پرشور بوده است ؛ این بار این خواننده کار بلد در تاریخ ۸ دی ماه به دیدار هوادارانش خواهد رفت . او این روز های در تهیه و تدارک جدیدترین آلبوم خودش با نام « یعنی درد » است . آخرین آلبوم منتشر شده او آلبوم « فقط گوش کن » اسفند ماه سال ۱۳۹۳ منتشر شد ؛ البته او چندی بعد یک آلبوم اینترنتی نیز با نام « شب بارونی » منتشر کرد.

 

فریدون آسرایی و « عشق یعنی »

کنسرت فریدون آسرایی در تاریخ ۹ دی ماه برگزار می شود . آسرایی با آخرین آلبوم خود با نام « عشق یعنی » مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کرد و این روز ها در تدارک آلبوم بعدی خود است.

 

نخستین کنسرت گروه « پازل بند »

علی رهبری و آرین بهاری دو موزیسین و تنظیم کننده ای که ابتدا با تنظیم های شنیدی خودشان را تحت عنوان « گروه پازل » به موسیقی دوستان معرفی کردند . پس از گدشت مدتی آن ها آلبوم « قایق کاغذی » را با صدای خودشان منتشر کردند و با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شدند ؛ حال آن ها نخستین کنسرت خود را در تاریخ ۱۰ دی ماه برگزار خواهند کرد و به انتظار هوادارانشان پایان خواهد داد.

 

کنسرت آقای « مخاطب خاص » !

کنسرت علی عبدالمالکی خواننده خوب کشورمان نیز در تاریخ ۸ بهمن ماه برگزار خواهد شد . عبدالمالکب آلبوم « مخاطب خاص » را در خرداد ماه سال ۹۴ یه عنوان نخستین آلبوم رسمی خود منتشر کرد.

 

  • خواننده های دیگری نیز در تدارک برنامه های کنسرت هایشان هستند که به محض قطعی شدن از طریق همین رسانه اعلام خواهد شد.

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.