موسیقی ایده آل – شاهین رسول زاده : مسعود امامی ، ترانه سرا و خواننده محبوب کشورمان که تا کنون آلبوم های امون بده ، دوباره و همیشگی را در بازار منتشر کرده است این روزها مشغول برگزاری کارگاه ترانه سرایی است و استقبال خوبی هم از کارگاه هایش شده است . سری به محل برگزاری این  کارگاه در دفتر سایت خبری نواک زدیم تا از نزدیک با چگونگی برگزاری این کارگاه با خبر شویم .

یکی از مواردی که در این کلاس آموزش داده می شود ، نحوه صحیح خوانش متون و اشعار است وی برای جلوگیری از یکنواخت بودن ریتم دکلمه ، گوش دادن به شعرخوانی علیرضا آذر را به هنرجویانش پیشنهاد کرد.

مسعود امامی برای درک بهتر اکسنت گذاری های خوانش ، برنامه های رادیویی را مثال زد و برای تمرین شعر خوانی بهتر به هنر جویانش خواندن یک شعر را مقابل آینه پیشنهاد داد . یکی از اهدافی که امامی در این کلاسها دنبال می کند آموزش  صحیح وزن اشعار است

در ادامه این جلسه از سری جلسات کارگاه ترانه ، وی به تقطیع برخی ابیات پرداخت و سپس هنرجویان ترانه هایی را که سروده بودند خواندند و نقد کردند .

این جلسات پنجشنبه هر هفته ، در محفلی گرم وصمیمی  برگزار می شود همچنین گفتنی است میهمانان این جلسه ، سونیا مکاری پور ، علی ایلیا و پرسا مقدس بودند.

در ادامه می توانید تصاویری از این جلسه را از نگاه دوربین « علیرضا صبوری » مشاهده نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.