موسیقی ایده آل : محمد متین شریف در سال ۶۷ در شهرک اکباتان متولد شد. کار اصلی وی خرید و انعقاد قراردادها ، در یک شرکت مواد غذایی می باشد و موسیقی به عنوان حرفه و شغل دوم ایشان محسوب می گردد. هرچند موسیقی و علاقه ی وی به خواندن را نمی توان تنها حرفه ی دوم ایشان به حساب آورد، بلکه موسیقی بخش مهمی از ذات هنری ایشان به حساب می آید. به گفته ی خود محمد متین: از زمانی که به خاطر دارد عشق به موسیقی در رگهایش جاری بود و همیشه سبکهای مختلف از موسیقی را دنبال کرده و خوشبختانه خانواده وی در هر شرایطی این روح هنرمندانه را تشویق کرده و به اشتیاق وی علاقه نشان می دادند.
کار اول این هنرمند جوان با یک آهنگسازی شروع شده بود که از نظر محمد متین غیر حرفه ای به حساب می آمد و به قول ایشان یکی از بهترین شعرهایش به بدترین شکل ساخته شده است و این یکی از بزرگترین اشتباهاتم محسوب می شه ، اما ابراز خوشحالی می کنم از اینکه اکنون با یکی از بهترین تنظیم کننده های ایران همکاری می کنم و ممنونم از پویان رمضانی که هر چی تو موسیقی دارم از او می باشد.
آلبوم اول متین با ۸ ترک در انتهای آبان ۹۵ به اتمام می رسد که ۶ تا از آهنگهاش بیرون آمده و ۲ تا از آنها هنوز کامل نشده است. محمد متین این قول را داده است که آلبوم بعدی را حرفه ای تر کار خواهد کرد و ۶ ترک این آلبوم به صورت تلفیقی ساخته میشه و کاملا سبک نو و تازه ای خواهد داشت .
طراحی و کاور و تایپوگرافی های این خواننده جوان را محمد بمانی بصورت خلاقانه انجام داده است.
محمد متین باور دارد که باید کارهایش متفاوت باشد چرا که به گفته ی ایشان موسیقی ایران تکراری شده و خلاقیتی در آن نیست.

کارهای محمد متین را می توانید از صفحه ی شخصی ایشان در اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال کنید .

Leave a Reply

Your email address will not be published.