موسیقی ایده آل : کنسرت گروه «آرین کشیشی» در تهران برگزار خواهد شد. این برنامه با عنوان اجرای پروژه آرین کشیشی در ساعت بیست و یک روزهای یازدهم و دوازدهم دی ماه در تالار «فارابی» دانشکده هنر و با حمایت شرکت «کیمیا هنر بدیع» روی صحنه می رود. بلیت های کنسرت فوق با قیمت سی و چهل هزار تومان از صبح روز سوم دی ماه به فروش می رسد. علاقه مندان می توانند از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.

 «حمزه یگانه» (پیانو)، «هومن نامداری» (ساکسوفون)، «رضا آذرنجات» (ترومپت) و «سهراب رمضان زاده» (درامز) سایر اعضای این گروه هستند. بخش عمده رپرتوار این برنامه از ساخته های آرین کشیشی و حمزه یگانه است. همچنین قطعاتی هم از موزیسین ها و بیسیست های بزرگی نظیر «ویکتور ووتن»، «جاکو پاستوریوس» و «آویشایی کوهن» اجرا خواهد شد.

آرین کشیشی یکی از نوازنده های جوان اما با تجربه ای است که سابقه حضور در گروه های مختلف پاپ و تلفیقی را دارد. تمرینات او و سایر نوازندگان این برنامه که هر کدام در ارکسترهای مختلف، رهبر یا چهره تاثیرگذاری هستند از مدتها قبل آغاز شده است. از سوی دیگر چند نوازنده مطرح هم در صفحات شخصی خود به این برنامه اشاره کرده اند.

در ادامه می توانید تیزر این کنسرت را برای اولین بار از این رسانه ببینید و دانلود کنید. 

 

دانلود تیزر کنسرت گروه آرین کشیشی

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.