موسیقی ایده آل : کنسرت گروه موسیقی لیان بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان تنها برای یک سانس دیگر، یعنی ۱۷ بهمن ماه، ساعت ۲۱:۳۰ تمدید شد.
 
پیش از این قرار بود این گروه موسیقی بوشهری، تنها در یک سانس به اجرای برنامه بپردازد اما به‌خاطر استقبال خوب مخاطبان، علاوه بر جمعه ساعت ۱۹، محسن شریفیان و گروهش در همان تاریخ ۱۷ بهمن ماه، ساعت ۲۱:۳۰ نیز به صحنه می‌روند و علاقه‌مندان را با بخشی از فرهنگ مردم جنوب ایران و بوشهر آشنا می‌کنند.
 
به گفته سیدعلى میرمحمدى ، موسیقی محلی نشان‌دهنده فرهنگ و آداب و رسوم مردم هر منطقه است و به‌خاطر گستردگی و تنوع خود می‌تواند برای مخاطبان، جذاب باشد و گواه این گفته همین‌که همه بلیت‌های کنسرت آنها، در کمتر از چهار روز به فروش رفته است. پس مردم علاقه‌مند شنیدن این نوع موسیقی هستند و خوب است متولیان فرهنگی زمینه رشد و بالندگی موسیقی نواحی را پدید اورند. 
 
مدیر برگزارى کنسرت گروه لیان معتقد است: استقبال از این گروه،  قابلیت موسیقی نواحی را نشان می‌دهد. نوعی از موسیقی که اگر به آن پرداخته شود، می‌تواند  نوید بخش اتفاقات خوب در این زمینه و اقبال جوانان به این سبک از موسیقى باشد.
 
میرمحمدی پیش بینى کرد که با استقبال صورت گرفته بلیت هاى سانس دوم نیز ظرف چند روز آینده به فروش کامل برسد.
گروه موسیقی لیان برشهر به سرپرستی محسن شریفیان، ۱۷ بهمن ماه ساعت ۱۹ و ۲۱:۳۰ به همت هامین گستر آریا در تالار وحدت به اجرای برنامه می پردازد. 

 

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.