موسیقی ایده آل – پگاه فدوی : در میان شلوغی های خیابان و بارش برف و باران به ایوان شمس رسیدیم. جمعیت منتظر در سالن انتظار خبر از آغاز شبی به یاد ماندنی را داشت.
در سالن مستقر شدیم دختر بچه ای با موهایی بلند و فر برای عروسکش لالایی میخواند و کم کم صدای هم همه ی جمعیت از بین میرود. اعضای گروه وارد میشوند(رضا ملک،شروین شهبازی،سارا سقایی،آرمان مهربان،علیرضا دریایی،خشایار جوزی،مهرداد حامدی و …)ویدیوی از صحنه ها و لحظه های فرو ریختن پلاسکو به چشم مینشیند. با ورود کامران رسول زاده و صدای دست ها و حضور ارشا اقدسی در نقش آتشنشان پرفورمنس جانی بیشتر میگیرد.
تک تک تماشاچیان میگریستند و شب کنسرت کامران رسول زاده به یاد آتشنشانان شهید حادثه پلاسکو و به خصوص شهید فریدون علی تبار و با کسب اجازه و قدر دانی از خانواده وی که در سالن حضور داشتند، آغاز شد.
تک به تک قطعه های، زن، زمستون، آی، درخت، دارم میمیرم و نیستی … اجرا شد.
سپس ویدیو کلیپی از کنسرت مشترک سال پیش رسول زاده با مورات ککیلی، خواننده ترک زبان با ترانه همین امشب و تنظیم پدرام آزاد پخش شد و به این واسطه آنتراکی چند دقیقه ای به نوازنده ها داده شد.
در بخش دوم هم قطعه های تهران، آی، … اجرا شد.
از مهمانان ویژه برنامه شهرام شکوهی(خواننده)، رضا خانزاده (تهیه کننده شرکت اکسیرنوین)، پدرام آزاد (تنظیم کننده)،علیرضا بدیع و صابر قدیمی (شاعر) و …. را میتوان نام برد.
سپس از پنج نفر آتشنشان حاضر در سالن با صدای دست های مردم تقدیر شد.
وایسا، قطعه ی معروفی از کارهای کامران رسول زاده حسن ختام کنسرت هشتم بهمن ماه بود که به همت موسسه آوای هنر کامران برگزار شده بود.
در انتها از تمام مهربانان مدیریت مجموعه ایوان شمس، حراست و موسسه آوای کامران و شما همراهان سایت ایده آل کمال تشکر را داریم.
در ادامه عکس هایی از غزاله عنایتی را مشاهده میکنید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.