موسیقی ایده آل : مهدی یغمایی و علیرضا قرائی منش اعضای سابق گروه « ژوان » بار دیگر در کنار یکدیگر به روی صحنه خواهند رفت.
گروه « ژوان » گروهی بود که طی سال های ۸۵ تا اوایل دهه نود قطعات خاطره انگیزی همچون « دختر بهار » ، « سایه » ، « یه حالی دارم این روزا » ، بهت قول میدم » ، و … را تولید و منتشر کرد و توانست توجه شنوندگان را جلب کند.
قرائی منش درمورد این کنسرت اذعان کرد : « پس از سال ها بار دیگر در کنار دوست خوبم مهدی یغمایی به روی صحنه خواهیم رفت . در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات خاطره انگیز گروه « ژوان » ، قطعات مستقل خودم و قطعاتی که من برای مهدی یغمایی ساخته ام را به همراهی هم اجرا خواهیم کرد. »
وی افزود : « این کنسرت به صورت پیانو آواز اجرا خواهیم کرد که البته خیلی سخت تر از یک ارکستر بزرگ است . زیرا در این جا ارکستری وجود ندارد که اشتباه شما را پوشش دهد . پس کوچک ترین اشتباهی به چشم مخاطب خواهد آمد.همچنین میخواستیم که کنسرت را به طوری خاص اجرا کنیم و همیشه خاص بودن این نیست که ارکستر بزرگی روی صحنه داشته باشید یا اپنینگ خاصی برای آن طراحی کنید.بعضی وقت ها خاص بودن در سادگی است و مطمئن هستم که مخاطبان از این کنسرت لذت خواهند برد. »
گفتنی ست کنسرت پیانو آواز « علیرضا قرائی منش » و « مهدی یغمایی » ۲۸ آذر ماه و در سالن برج آزادی برگزار خواهد شد.
علاقمندان برای تهیه بلیط می توانند به سامانه ایران کنسرت مراجعه نمایند.

IMG_6843

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.