موسیقی ایده آل – محمد کردی : با پایان تعطیلات نوروزی و همچنین پایان ماه اول سال ۹۴ ، از نخستین روز های اردیبهشت کنسرت های تهران بار دیگر جان تازه ای خواهند گرفت و هنرمندان کشورمان به دیدار هوادارانشان خواهند رفت که در زیر گزارشی از کنسرت های پیش رو را مشاهده می نمایید.

نخستین کنسرت پاپ امسال را محمد علیزاده خواننده محبوب کشورمان در روز های ۳و۴ اردیبهشت ماه و طی ۴ سانس به روی صحنه خواهد برد.وی اعلام کرده است که مشغول آماده سازی یک قطعه نیز می باشد که به زودی منتشر خواهد شد.پیش بینی می شود این کنسرت آخرین کنسرت علیزاده پیش از انتشار آلبوم جدیدش باشد. 

فقط گوش کن ، نام آلبوم جدید خواننده پرسابقه و پرمخاطب کشورمان رضا صادقی می باشد که در آخرین روز های سال ۹۳ روانه بازار موسیقی شد و استقبال های متفاوتی مواجه شد.این خواننده خوب کشورمان ، نخستین کنسرت آلبوم جدیدش را در روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه به روی صحنه خواهد برد و اعلام کرده است که برنامه های ویژه ای را برای مخاطبینش تدارک دیده است.

پس از اجرای چند تیتراژ موفق و همچنین برگزاری کنسرتی بسیار خوب در اسفند ماه سال گذشته ، علی لهراسبی بار دیگر در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه به روی صحنه خواهد رفت و به دیدار هوادارانش خواهد شتافت.

فرزاد فرزین خواننده پرمخاطب کشورمان نیز پس از انتشار چند تک آهنگ موفق و اجراهای بسیار خوب در چند شهرستان ،  در روزهای ۱۷ و ۱۸ اردیبشت ماه به دیدار هوادارانش در تهران خواهد رفت و به اجرای برنامه ای متفاوت برای آن ها خواهد پرداخت.اجراهای فرزین همواره با سورپرایز هایی همراه بوده است ؛ باید منتشر ماند و دید او این بار چه برنامه ای را برای غافلگیری مخاطبانش دارد!  

۱۸ اردیبشت ماه تالار ایوان شمس میزبان نخستین اجرای آخرین آلبوم مهدی مدرس خواننده خوش صدای کشورمان با نام مسیر رویایی خواهد بود.این کنسرت کنسرت خیریه است و تمامی عواید آن به نیازمندان و بیماران سرطانی اهدا خواهد شد.

«نگاه» نام آلبوم جدید خواننده مطرح کشورمان محسن یگانه می باشد که به گقته تهیه کنندگان این اثر تا قبل از ۱۵ اردیبهشت ماه در بازار موسیقی کشورمان منتشر خواهد شد.همچنین وی به فاصله کوتاهی از انتشار آلبوم جدیدش در روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه به روی صحنه خواهد رفت و به اجرای قطعات جدیدش برای هوادارانش خواهد پرداخت.

روز ۲۲ اردیبهشت ماه کیارش حسن زاده ، کامران تفتی و محمدرضا هدایتی اجرایی را در تهران به روی صحنه خواهند برد که پیش بینی می شود استقبال خوبی از این برنامه به عمل آید.

بابک جهانبخش خواننده پر احساس موسیقی کشورمان در روزهای ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه و با اجرای قطعاتی جدید به روی صحنه خواهد رفت و به اجرای برنامه برای هوادارانش خواهد پرداخت.

آقای راک موسیقی کشورمان رضا یزدانی در روز ۳۱ اردیبهشت ماه به روی صحنه خواهد رفت.وی که آخرین آلبومش را با نام «سلول شخصی» سال گذشته روانه بازار موسیقی کشورمان کرد برنامه های ویژه ای را برای این کنسرت تدارک دیده است.

طی روزهای آینده باید شاهد انتشار پنجمین آلبوم خواننده خوب کشورمان حمید عسکری باشیم.این آلبوم تا پایان دهه دوم اردیبهشت ماه در بازار موسیقی منتشر خواهد شد و عسکری در اولین روز از خرداد ماه با اجرای با آلبوم جدیدش دست پر به دیدار هوادارانش خواهد رفت.

گروه پر طرفدار سون (هفت) نیز در روز های ۷ و ۸ خرداد ماه به روی صحنه خواهند رفت و عاشقانه هایشان را در معرض اجرا خواهند گذاشت.

 هشتمین روز از خرداد ماه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شاهد اجرای زنده خواننده جوان و پر شنونده کشورمان زانیار خسروی خواهد بود.وی تا کنون چند اجرای موفق را در پایتخت به روی صحنه برده است.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.