موسیقی ایده آل : «سالار زمانیان» به همراه «شهریار ایمانف» – نوازنده‌ی برجسته‌ی آذربایجان- هفدهم مرداد ماه کنسرتِ مشترکی را در تالار وحدت تهران و چند شهرِ دیگر برگزار می‌کنند.

«سالار زمانیان» به همراه «شهریار ایمانف» – نوازنده‌ی برجسته‌ی آذربایجان- هفدهم مرداد ماه کنسرتِ مشترکی را در تالار وحدت تهران و چند شهرِ دیگر برگزار می‌کنند. این کنسرت؛ مجموعه‌ای از قطعاتِ آهنگسازی‌شده توسط «زمانیان» و «ایمانف» به همراه قطعاتی از موسیقی آذربایجان و موسیقی کلاسیک است.

در این کنسرت‌ها، «بهنام ابوالقاسم» پیانو، «تینا جامه‌گرمی» ویولون، «نیما زاهدی» ویولون، «داریوش حجازی» ویولا و «آتنا اشتیاقی» ویولون‌سل خواهند نواخت.

«شهریار ایمانف» نوازنده تار و عود هنرمند جوانی است که در کار خودش استاد است. او در جهان بسیار شناخته شده است و تکنیک و سرعتش فوق‌العاده است و در عین حال احساسش مثال زدنی است.

«سالار زمانیان» موسیقی را با پدر خود منوچهر زمانیان شروع کرد.سپس با استاد کیوان ساکت به صورت حرفه ای ادامه داد. او در فستیوال های مختلفی نظیر “جشنواره موسیقی خلیج فارس٩١” ، “جشنواره رَنگ موسیقی ٩٢” ، و “جشنواره بین المللی موسیقی فجر٩۴” شرکت کرده و کاندیدای بهترین موسیقی در فستیوال بین الملی تئاتر ٢٠١١ شد. او نوازنده ی ارکستر ملی وزیری به سرپرستی استاد کیوان ساکت است که اجراهای مختلفی همراه با این ارکستر ویا به صورت فردی داشته است.نوازندگی در آلبوم تصویری “یک خانه پر زِ مستان” ساخته ی کیوان ساکت که با صدای سالار عقیلی،قطعه ی “غریو” ساخته ی وی برای تار و کویینتت زهی،”تِم و واریاسیون” ساخته ی کامبیز روشن روان برای تار و کوارتت زهی و… از جمله کارهای اوست.

photo_2018-07-23_09-17-46

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.