موسیقی ایده آل – محمد کردی : کنسرت بزرگ عاشقانه های پاپ به رهبری « رضا تاجبخش » و با حضور ۶ خواننده طی روز های ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن وزارت کشور تهران برگزار شد . این کنسرت با استقبال بی نظیری از سوی مخاطبین همراه شد.این برنامه اولین کنسرتی بود که ۶ خواننده تراز اول موسیقی پاپ کشور در کنار هم به روی استیج می رفتند.از همان ابتدا که تبلیغات برای این کنسرت آغاز شد پیش بینی می شد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شود.رضا صادقی،سیامک عباسی،حمید حامی،امیرعباس گلاب،روبه نعمت الهی و مهدی یراحی خوانندگانی بودند که در کنسرت به اجرای قطعات خود پرداختند.از دیگر نکاتی که به جذابیت این کنسرت می افزود حضور گروه ارکستر سمفونیک تهران در کنار نوازندگان پاپ بود که به کیفیت این اجرا به مراتب اضافه کرد.محمدرضا عقیلی موزیسین توانمند کشورمان رهبری ارکستر سمفونیک را بر عهده داشت.

در ابتدای برنامه رضا تاجبخش و پیام طونی نوازنده چیره دست ویولن به روی صحنه آمدند و در حالی که تصاویر هنرمند فقید کشورمان ناصر چشم آذر بر روی ال ای دی های سالن نقش می بست یکی از قطعات محبوب این هنرمند بزرگ را به صورت بی کلام اجرا کردند.

سپس تاجبخش ضمن سلام و خوش آمد گویی به حاضرین ، به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت : « از شما ممنونم که به این کنسرت ارکسترال آمدید و از این نوع موسیقی حمایت می کنید.جمع کردن ۶ خواننده سطح اول کشور در کنار هم بسیار کار دشواری بود اما با همدلی دوستان این اتفاق افتاد. »

خواننده اول ؛ رضا صادقی / ما خواننده ها جلوی استیج می ایستیم و پز میدهیم در صورتی که پشتمان کوهی به نوازنده وجود دارد.

نخستین خواننده که در سانس دوم شب اول این اجرا به روی صحنه آمد رضا صادقی خواننده پرسابقه و پرطرفدار موسیقی کشورمان بود.وی در ابتدا بعد از تشکر از حاضرین گفت : « ما خواننده ها جلوی استیج می ایستیم و پز میدهیم در صورتی که پشتمان کوهی به نوازنده وجود دارد و با این جمله از حاضرین خواست تا به افتخار نوازندگان دست بزنند. » وی همچنین یک آرزو هم کرد و گفت : « امیدوارم روزی برسد که صدای بانوان را روی صحنه بشنویم »

و در ادامه دو قطعه ی « جوونی » و قطعه ی جدید « وقتش رسیده » که هنوز به مرحله انتشار نرسیده است را اجرا کرد.

صادقی در آخر نیز با اشاره به این که خیلی ها برای این که این اجراها و این برنامه ها برگزار شوند خون دل ها خوردند از حاضرین خواست تا برای شهدا و جانبازان و هنرمندانی همچون ناصر عبدالهی،بابک بیات ، ناصر چشم آذر و … ایستاده دست بزنند.

خواننده دوم ؛ سیامک عباسی / اجرای متفاوت خوشبختیت آرزومه

دومین خواننده ای که به روی صحنه حاضر شد ، سیامک عباسی هنرمند مولف و خوش ذوق و قریحه کشورمان بود . وی دو قطعه ی « خوشبختیت آرزومه » و « عشق دور » را اجرا کرد که با تنظیم متفاوت تاجبخش برای ارکستر زهی بسیار شنیدنی شده بود.

خواننده سوم ؛ امیرعباس گلاب

امیرعباس گلاب ، خواننده ای که این روزها طرفداران بی شماری دارد به عنوان سومین خواننده روی صحنه حاضر شد.وی قبل از اجرای قطعات خود گفت : « اولین باری که روی این صحنه آمدم ۱۶ سالم بود. هیچ وقت فکر نمیکردم روزی برسد که در چنین کتسرت باشکوهی اجرا داشته باشم و در کنار بهترین و بزرگترین نوازندگان کشور به اجرا بپردازم و این موضوع برای من باعث افتخار است. »

این خواننده در ادامه قطعات « تو از کجا پیدات شد » و « قبل از تو » را با قدرت هرچه تمام تر اجرا کرد و صحنه را به خواننده بعدی تحویل داد.

رهبر ارکستری که خواننده شد ؛ اجرای رضا تاجبخش به همراه داریوش صالح پور

در این بخش برنامه تاجبخش با دعوت از داریوش صالح پور قطعه ی « ساحل » را که به صورت دو صدائی اجرا کرده اند و به زودی در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد را با همراهی هم اجرا کردند.تاجبخش به خوبی توانست از پس این اجرا بر آید.

خواننده چهارم ؛ حامی

حمید حامی خواننده پر توان موسیقی کشورمان به عنوان خواننده بعدی به روی صحنه آمد . قدرت اجرای حامی بر کسی پوشیده نیست . وی در این کنسرت هم با اجرای قطعات « یاد من باش » و « غزل » ( از ساخته های ناصر چشم آذر ) توانست بار دیگر با اجرایی مسلط قدرت خود را در اجرا به اثبات رساند.

خواننده پنجم ؛ روزبه نعمت الهی

روزبه نعمت الهی خواننده بسیار خوب موسیقی کشورمان نیز با حضور روی صحنه و اجرای قطعات « زخم » و « شال » جو خوبی را در سالن ایجاد کرد .

خواننده ششم ؛ مهدی یراحی

ششمین و آخرین خواننده ای که پا به روی صحنه گذاشت کسی نبود جز « مهدی یراحی » ؛ خواننده ای که مخاطبین فراوانی دارد .وی در ابتدا ضمن سلام و خوش آمد گویی گفت : « نمیتوانم احساسم را از این که این جا حضور دارم بیان نکنم . امشب در کنار کسانی میخوانم که روزی طرفدارشان بودم ؛ استاد همایون رحمانیان ، استاد کریم قربانی و … »

سپس دو قطعه ی « هرجای دنیایی » و « امپراطور » را با تسلط هرچه تمام تر به اجرا گذاشت.

سورپرایز کنسرت ؛ اجرای مشترک خوانندگان

در انتهای و پس از اجرای تک نفره ی هر یک از خوانندگان نوبت به اجرای دو صدائه رسید . در ابتدا حمید حامی و امیرعباس گلاب به روی صحنه آمدند و قطعه ی « دلم گرفت » که شاید بتوان از آن به عنوان محبوب ترین قطعه ی حامی یاد کرد را به صورت دو صدائه اجرا کردند.

سپس سیامک عباسی به روی صحنه آمد و با همراهی امیرعباس گلاب قطعه ی « دلفریب » را مشترکا اجرا کردند و این شب پر از موسیقی به اتمام رسید.

این کنسرت به همت شرکت فرهنگی هنری « اکسیر نوین » برگزار شد.

بهنام رهنما ( گیتار الکتریک) ، علیرضا میرآقا ( پرکاشن و ترومپت ) ، یاشار خسروی ( ساکسوفون )  ، کسری سبکتکین ( گیتار باس ) ، سهراب رمضان زاده ( درامز ) و عظیم روحانی ( گیتار کلاسیک) بخشی از گروه ارکستر را در این اجرا تشکیل می دادند.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « نسیم خسروانی » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر /

Leave a Reply

Your email address will not be published.