موسیقی ایده آل : خواننده محبوب موسیقی آذربایجان در اجرایی پرانرژی در تاریخ ۴ مرداد ماه و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه رفت.

رحیم شهریاری در جدیدترین اجرای زنده خود در تهران روی صحنه رفت و با اجرای گلچینی از آثار شاد و پرانرژی موسیقی آذربایجان، بار دیگر شب شاد مخاطبانش را ساخت.

رحیم شهریاری در ابتدای این کنسرت رو حاضرین در سالن گفت: «بسیار خرسندیم که پذیرای مخاطبان با فرهنگ موسیقی آذربایجان در پایتخت هستیم و همیشه از اینکه توانسته‌ایم مخاطبان آذری زبان را در سراسر کشور و در سالن های مختلف ملاقات کنیم، به خود می‌بالیم.»

این خواننده با اجرای گلچینی از ۱۷ آلبوم منتشر شده خود در همه سال‌های فعالیتش، در بخش هایی از کنسرتش قطعات قدیمی و فولکلور موسیقی آذربایجان را روی صحنه برد و گفت: «برخی آثار در موسیقی آذربایجان جزئی از فرهنگ اصیل و نوستالژی ذهنی ما شده‌اند و اجرا و همخوانی آنها با هم برای همه ما تداعی لحظات خاطره انگیزی‌ست که در طول همه این سالها تجربه کرده‌ایم و خوشحالیم از اینکه مخاطبی تا این حد فرهیخته را میزبان هستیم.» «بیاز گئجه‌لر»، «اولماز اولماز»، «کوچه لر» و… از جمله آثار پرطرفدار کنسرت رحیم شهریاری در تهران بود و این خواننده با نواختن پیانو در اواسط کنسرت و اجرای اشعاری از استاد شهریار، لحظات نابی را برای دوستداران آذری در سالن باعث شد.

این خواننده همچنین در بخش دیگری از کنسرتش، از نوازنده ویلن ارکسترش که از نوازنده های سرشناس کشور آذربایجان نیز هست درخواست تکنوازی کرد که این بخش از کنسرت نیز مورد توجه دوستداران حاضر در سالن قرار گرفت. شهریاری از انتشار آثاری جدید در آینده ای نه چندان دور خبر داد در انتهای کنسرتش نیز تشکری ویژه داشت از تمام دست اندرکارن اجرای این برنامه که باعث شدند این خواننده نوای موسیقی آذری را در قلب پایخت به گوش دوستدارانش برساند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری « آوای دوران » به مدیریت سرکارخانم کاویانی و تهیه کننندگی رسول ترابی برگزار و به روی صحنه رفت.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « نگار سلیمانی » مشاهده می نمایید.

« 1 از 2 »

انتهای خبر / 

Leave a Reply

Your email address will not be published.