موسیقی ایده آل : بهنام صفوی که هوادارانش به او لقب سلطان" آرامش" و" مرد فوق العاده" را داده اند، در ادامه تورهای شهرستانی خود به فاصله یک شب پس اجرای پر مخاطب کیش، در کرج به روی صحنه رفت.
این برنامه به مدیریت میلاد لطیفی ، تحت حمایت و همکاری گروه آرکاویژن به میریت محمدرضا فوادیان و تهیه کنندگی گروه فرهنگی هنری البرز در تاریخ بیست و دوم بهمن ماه در سالن همایش های ارشاد پارک چمران برگزار شد.
صفوی و گروهش که شب گذشته در کیش به اجرای برنامه پرداخته بودند، بلافاصله بعد از رسیدن به تهران مقصد خود را سالن همایش های ارشاد شهر کرج قرار داده، لذا برنامه با اندکی تاخیر اغاز شد.
شور و اشتیاق حضار برای حضور بهنام صفوی در صحنه، نوید یک شب خاطره انگیز را به همگان می داد.
وی در طول دو سانس اجرا چندین بار اعلام کرد از انرژی مردم راضی است و این برنامه را یکی از بهترین اجراهای خود می داند.
در آغاز برنامه ابتدا نوازندگان و سپس بهنام صفوی به روی صحنه آمدند و در شروع  انرژی را به سالن تزریق کردند.
سپس به اجرای قطعات پر مخاطب حیف، خدا، آرامش، چقدر خوبه، ای جان، همین حوالی، بی تو امشب، فوق العاده، عشق بی نظیر، بگو آره، دلتنگتم و عشق من باش پرداختند.
شایان ذکر است تیم نوزاندگان بهنام صفوی متشکل از دانیال طهماسبی(گیتار اکوستیک) مرسل وطنی(کلارینت و ساکسفون) طارق طریقت( پرکاشن) امیر علی ماسوریان(گیتار باس) حسین نظری( کیبورد) عرفان پاشا( ویلن) مازیار عالمی( درامز) و نریمان معصوم آبادی (گیتار الکتریک و اسپانیش) وی را در اجرای هرچه بهتر این برنامه یاری کردند.

حواشی :
اجرای قطعه خاص آشتی با نوازندگی بهنام صفوی همراه بود.
وی همچنین  ضمن اجرای قطعه شاد سوء تفاهم و اثر به یاد ماندنی" نارت ز یادم" زنده یاد ناصر عبداللهی به نواختن گیتار پرداخت.
صفوی پس از توضیحی کوتاه در باره دوران کسالت خود از مردم خواست تا به افتخار خداوندی که سلامتی خود را فقط لطف او می داند دست بزنند.
با سپاس از همکاری مسئولین محترم اداره کل ارشاد اسلامی و مدیریت مجموعه فرهنگی هنری همایش های ارشاد

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه « فاطیما فراهانی » مشاهده می نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.