موسیقی ایده آل : امیر و حمید هامونی که در نخستین آلبوم رسمی‌شان با زنده‌یاد مرتضی پاشایی همکاری داشتند، به‌زودی دومین آلبومشان را با حضور «پویا بیاتی» منتشر می‌کنند.

این دو برادر که پس از تولید قطعاتی چون “برو دیگه” و “چشماتو واکن” تصمیم به انتشار آلبوم رسمی گرفتند، اواخر سال ۱۳۹۰ آلبوم «به همه دنیا حرومی» را با حضور مرحوم مرتضی پاشایی و میثم اکبری آغاز کردند و سال ۱۳۹۲ این آلبوم را به انتشار رساندند و در ادامه آثار مشترکی را با خوانندگانی همچون مهدی مدرس و مجید خراطها ارائه کردند.

برادران هامونی با تولید قطعه «گریه بی اختیار» استارت دومین آلبومی رسمی‌شان را زدند و با ساخت قطعه «دوستت دارم» کارهای این آلبوم به پایان رسید که با توجه به علاقه‌شان به فضاهای شاد و پرانرژی، اکثر آهنگ‌های آلبوم را در همین حال و هوا تولید کردند تا بتوانند انرژی مثبتی را به مخاطبان منتقل کنند.

دومین آلبوم رسمی برادران هامونی «فدایی داری» نام دارد که قطعه‌ای با همین عنوان و از ساخته‌های «پویا بیاتی» دلیل انتخاب نام آلبوم بوده چراکه معتقدند مخاطب از فضای کار انرژی خوبی خواهد گرفت.

امیر هامونی در خصوص انتخاب نام آلبوم گفت: «روزی که دوست عزیز و خواننده خوب کشورمان پویا بیاتی ترانه و ملودی “فدایی داری” را به ما هدیه کرد بسیار تحت تأثیر این قطعه قرار گرفتیم و احساس کردیم این قطعه می‌تواند پیام‌رسان خوبی برای انتقال واژه‌های عشق و مهربانی باشد و از طرفی به‌پاس قدردانی از لطف و محبت پویا جان تصمیم گرفتیم واژه “فدایی داری” را به‌عنوان نام این آلبوم انتخاب کنیم.»

گفتنی است؛ هفته آینده دومین آلبوم رسمی امیر و حمید هامونی به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی و هنری عرفان به مدیریت «امیر اکبرپور» منتشر می شود که خبرهای تکمیلی متعاقباً اعلا خواهد شد.

photo_2016-07-17_12-29-23

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.