موسیقی ایده آل : شب یلدا رسم دیرینه و کهن ما اهالی ایران زمین است ؛ شبی که در آن به دور از هرگونه کینه و کدورت در کنار هم جمع می شویم و یک دقیقه بیشتر با هم بودن را جشن می گیریم ؛ شبی که در آن با دلی پر امید به استقبال زمستان می رویم ؛

این شب بهانه ای شد تا به سراغ هنرمندان عرصه موسیقی کشور برویم و از چند تن از آن ها ، هر چند کوتاه ، فایل صوتی تبریک بلند ترین شب سال را ضبط کنیم که در ادامه نتیجه آن را می بینید : 

محمد حشمتی خواننده پاپ و سنتی ، متولد ٢۶ تیر١٣۵۶ .
وی از بهمن ۱۳۸۱ با خواندن ترانه “آرزو” فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود .
معروفترین ترانه هایی که او تا کنون اجرا نموده است “اذان می گویند” (تیتراژ برنامه آفتاب شرقی قبل از اذان های ظهر از شبکه یک سیما)، “آرزو”(همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی)”کعبه عشق” ، “عطر عشق” و …. می باشند .

تبریک شب یلدا با صدای محمد حشمتی

علیرضا میرآقا موزیسین و نوازنده بسیار خوب و پرسابقه ی کشورمان است که سال هاست در زمینه موسیقی فعالیت می کند و در کنار بسیاری از خوانندگان مطرح کشورمان به روی صحنه رفته است.وی توانسته است توانایی های خود را در زمینه موسیقی و ساز های « ترومپت » و « پرکاشن » به اثبات برساند.
وی در کنار نوازندگی ، به طور جسته و گریخته خوانندگی را نیز دنبال کرد و سال ها پیش آلبومی را نیز تهیه و تولید کرد که به دلایلی هیچ وقت تصمیم به انتشار آن نگرفت.وی چندی پیش تیتراژ سریال « عشق تعطیل نیست » را نیز اجرا کرد که با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

تبریک شب یلدا با صدای علیرضا میرآقا

فریدون خشنود – آهنگساز
متولد ۱۳۳۴ خورشیدی
تحصیلکرده رشته موسیقی مدرن .
وی پس از هفت سال تعلیم در هنرستان عالی موسیقی تحت نظر استاد حشمت سنجری به ساختن آهنگ روی آورد.
کار حرفه ای اش را به عنوان یک آهنگساز جوان با آهنگسازی ترانه چراغ عمر در سال ۱۳۵۲  آغاز نمود .

تبریک شب یلدا با صدای فریدون خشنود

گروه کامنت – سبک راک
اعضا :
کیان پورتراب (خواننده و ترانه‌سرا و گیتار) نیما رمضان (گیتار الکتریک)
بردیا امیری (درامز)
اشکان آبرون (کیبورد)
آرین کشیشی (گیتار باس)
آلبوم های منتشر شده :
– “میریم بالاتر”
– “دایره ها”
– “رفته از دست”

تبریک شب یلدا با صدای گروه کامنت

حجت اشرف زاده – خواننده سبک سنتی
متولد ١٣۵٨ در نیشابور
وی در نزد پدر با لحن‌ها و آواهای موسیقی ایرانی آشنا شد. ردیف آوازی را نزد رضا شاکری در نیشابور و صداسازی را نزد حمیدرضا نوربخش آموخت. همچنین مدتی از راهنمایی‌های محمدرضا شجریان استفاده کرد و با فنون آوازی و ردیف تحلیلی آواز ایران در سال ۱۳۸۵ نزد محمدرضا لطفی آشنا شد.
آثار وی :
“شرح پریشانی” ١٣٨٩
“ماه و ماهی” ١٣٩۴
و …

تبریک شب یلدا با صدای حجت اشرف زاده

امید صباغ نو ، شاعر و ترانه سرا
متولد ۲۷ آبان ۱۳۵۸ در تبریز
برخی از مجموعه های منتشر شده از ایشان:
١- “تاریخ بی حضورتو یعنی دروغ محض!”
٢-“جنگ میان ما دونفر کشته می دهد”
٣-” روایت “سه تم” ”
۴-“مهرابان ”
و ….

تبریک شب یلدا با صدای امید صباغ نو

بابک جهانبخش – خواننده
زاده ۱ فروردین ۱۳۶۲ در بوخوم، آلمان .
بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی را دنبال کرد . او دوره‌های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۱۳۷۶ و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تأیید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد و در همان سال یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود.
آلبوم ها :
– “چی شده؟ ” (۱۳۸۴)
– ” بی اسم ” (۱۳۸۷)
– ” احساس ” (۱۳۸۹)
– ” زندگی من “(۱۳۹۰)
– ” من و بارون ” (۱۳۹۱)
– ” اکسیژن ” (۱۳۹۲)
– ” مدار بیقراری ” (١٣٩٣)

تبریک شب یلدا با صدای بابک جهانبخش

علیرضا طلیسچی – خواننده و آهنگساز
متولد ۷ مهرماه ۱۳۶۴
از بهمن ۱۳۸۴ به صورت حرفه ای وارد دنیای موسیقی شد
برخی از اثرها :
– “موهات”
– “نمیخوامت”
– “نباشی پیشم”
-“تو کنار اون خوشی”
و …

تبریک شب یلدا با صدای علیرضا طلیسچی

مهدی یغمائی در۲۱ مرداد ماه سال ۱۳۵۵ در مشهد به دنیا آمد.  ازسال ۱۳۷۲ نواختن پیانو و خواندن آواز سنتی را شروع کرد. وی درسال ۱۳۸۰ باتوجه به داشته مهارت کامل درخواندن آواز سنتی با سبکی نو و جدا از موسیقی سنتی پا به عرصه موسیقی ایران به صورت حرفه ای نهاد. وی درسال ۱۳۷۴ دررشته مورد علاقه اش شروع به تحصیل در دانشگاه نمود .یغمایی ابتدا همکاری خود را با گروه ژوان آغاز نمود و در همین راستا آلبومی شامل ۱۲ قطعه موسیقی که از جمله معروفترین آنها میتوان به دختر بهار ؛ سایه ؛ دلم تنگه ؛ ستاره جون و .. اشاره نمود را منتشر کردند.

تبریک شب یلدا با صدای مهدی یغمایی

حمید حامی – (متولد ۱۴ خرداد ۱۳۵۵)
او اولین آلبوم خود را با نام “حامی” به‌آهنگسازی محمدرضا چراغعلی در سال ۱۳۷۹ روانهٔ بازار کرد.
حامی تاکنون چهار آلبوم به بازار عرضه کرده است. او هم‌چنین آثاری را در فیلم‌های سینمایی نظیر “سام و نرگس” ، ” گل یخ”، “هدف اصلی” و در مجموعه‌های تلویزیونی “مردان کوچک”، “جوانی”، “سلام” و “با من حرف بزن” خوانده است.
حامی با موسیقی‌دانان بزرگی از جمله زنده‌یاد بابک بیات، مجید انتظامی، ناصر چشم آذر، محمدرضا چراغعلی و شاهین فرهت همکاری داشته است. علاوه بر آلبوم‌های مستقلش در سمفونی “ایثار” مجید انتظامی و سمفونی “پیامبر” شاهین فرهت نیز حضور داشته است.

تبریک شب یلدا با صدای حمید حامی

انوشیروان تقوی
متولد ۱۷ بهمن ۱۳۶۱
وی فرزند آخر خانواده و به دنیا آمده ی تهران است . کار حرفه ای خود را  از سال ۱۳۷۸ در زمینه ی خوانندگی و آهنگسازی و تنظیم کنندگی شروع کرده است.اولین کارش آلبوم خودش بوده است که ” قاب خالی ” نام دارد. وی همچنین با خواننده هایی از جمله رضا صادقی ، فرزاد فرزین ، بابک جهانبخش ، سامان جلیلی ، علی اصحابی ، مهدی مقدم ، مهدی مدرس و … همکاری داشته است .
انوشیروان تقوی هم اکنون در ارکستر بابک جهانبخش مشغول فعالیت می باشد .

تبریک شب یلدا با صدای انوشیروان تقوی

سید محمد کاظمی – ترانه سرا
متولد ۱۳۶۴ در تهران
از سال ۱۳۷۸ با شعر نو پا به عرصه شعر و شاعر ی گذاشت و کم کم غزل و ترانه هم گفت .
تا به حال با خواننده هایی مانند سعید شهروز، حمید عسکری، محسن نشاسته گر، بابک مافی،  امیر حاجیلی، شهاب رمضان، امین رستمی و … همکاری کرده است.

تبریک شب یلدا با صدای سید محمد کاظمی

فریدون آسرایی – خواننده
متولد ۱۷ مرداد ۱۳۳۵
سال‌های فعالیت : از ۱۳۷۶ تا کنون
آلبوم های  منتشر شده :
“سرگذشت” ۱۳۷۷
“اولین سلام” ۱۳۸۰
“غریبه” ۱۳۸۳
“از تو دورم” ۱۳۸۶
“خاطرات گمشده” ۱۳۹۰
“عشق یعنی” ۱۳۹۳

تبریک شب یلدا با صدای فریدون آسرایی

اشکان موسوی 
مدرس و نوازنده ویولون
از سال ۱۳۶۸ موسیقی را با فراگیری ساز ویولن آغاز نمود.
پس از مدتی نواختن ساز را تحت نظر فرنام فیروزی که از شاگردان مرحوم استاد اسدالله ملک بود، ادامه داد.
از جمله گروههایی که در آنها فعالیت داشته: گروه افرند، آفاق، دالاهو ، ارکستر دانشگاه روسی وارونژ، دانشگاه تربیت مدرس، ارکستر کیوان ساکت، گروه پارت و مهرآوانوا و … و همچنین با خوانندگانی چون فریدون آسرایی ، محمد علیزاده ،مجید اخشابی ، سروش و سعید عرب در زمینه اجرای موسیقی مشغول می باشد.

تبریک شب یلدا با صدای اشکان موسوی

اهورا ایمان 
شاعر و خواننده
متولد ۱۳۵۳ در شهرستان بم
وی با آهنگسازانی چون بابک بیات، فریدون شهبازیان، آریا عظیم نژاد، وخوانندگانی مثل مرحوم ناصرعبدالهی ، محمداصفهانی ، حمید حامی ، مانی رهنما ،ابی ، معین و … همکاری داشته است.
از جمله آثار او می توان به آلبومهای سام ونرگس، دو نیمه رویا، تمام شد ترانه، بوی شرجی، هوای حوا، مثل آبی عشق، جرم عاشقی، باور کن و برکت اشاره کرد.

تبریک شب یلدا با صدای اهورا ایمان

بابک ریاحی پور – نوازنده گیتار باس – آهنگساز – تنظیم کننده
متولد سال ۱۳۴۸ در تهران
سبک‌ ها : فیوژن، فانک، پاپ، راک
ریاحی‌پور نوازندگی گیتار باس را در بیست سالگی در کشور آلمان آغاز کرد و در همان ابتدا به عضویت گروه موسیقی دبیرستان درآمد. وی پس از بازگشت به ایران همکاری خودرا با بابک امینی و سپس با کورش یغمایی آغاز نمود .
بابک ریاحی پور در طی دوران فعالیت هنری خود در آلبوم ها و کنسرت های زیادی حضور داشته و با هنرمندان مختلفی همکاری نموده‌است.
آثار وی :
“آزمون و خطا” (١٣٨٢)

تبریک شب یلدا با صدای بابک ریاحی پور

مهرداد نصرتی – خواننده و آهنگساز
وی سابقه همکاری با خوانندگانی از جمله :
احسان خواجه امیری ، روزبه نعمت الهی ، ناصر عبدالهی ، سعید شهروز و …. را داراست.
آثار خوانده شده توسط وی :
– ” مردم چی میگن؟ ”
– ” کوه آتیش ”
– “خوبه حالم با تو ”
– ” حس من ”
– “حال این روزام”
و …

تبریک شب یلدا با صدای مهرداد نصرتی

همایون نصیری – نوازنده توانمند پرکاشن
متولد سال ۱۳۶۰ درتهران
وی نوازندگی را از ۸ سالگی با فراگیری ساز تمبک آغاز کرده وبه دلیل علاقه بسیار به سازهای ضربی شروع به یادگیری سازهای ضربی دیگرو و پس از ورود به هنرستان موسیقی به یادگیری پیانو وسنتور ایرانی وسازهای دیگر پرداخت . و پس از مدتی به عنوان نوازنده سازهای تمبک و دف باگروههای سنتی همکاری نمود . همان علاقه به سازهای ضربی و و موسیقی لاتین باعث شد به طور خود آموز شروع به فراگیری سازهای ضربی لاتین نموده و پس از آزاد شدن موسیقی  به اجرای کنسرتهای بسیار زیاد با خوانندگان مختلف ازجمله علیرضا  عصار مرحوم ناصرعبداللهی ، دکترمحمد اصفهانی وبسیاری دیگر پرداخت .
وی هم اکنون در گروه دارکوب فعالیت دارد .

تبریک شب یلدا با صدای همایون نصیری

قاسم افشار – خواننده
متولد ۱۳۴۴ در تهران
قاسم افشار ، با اولین ترانه اش ”وقف پرنده ها” به شهرت رسید . او از آن هنگام به بعد ، مسیر رو به جلویی را در عرصه موسیقی پاپ ایران طی کرده است .

تبریک شب یلدا با صدای قاسم افشار

فرید احمدی
شاعر و ترانه سرا
متولد ۶ آذر ۱۳۴۶
“گل یاس”، “غرور” و “می خوام برم” از شادمهر عقیلی، “فاصله‌ها” و “خاطره ها”ی فریدون آسرایی، “منو ببخش” ناصر عبداللهی،  مجموعه ترانه‌های بنیامین بهادری در آلبوم‌های ماه مهربون و سالهای ۸۵ و ۸۸ و ۹۳ و ۹۴ ، “بارون” از امین رستمی و بسیاری قطعات شنیده شده در سال‌های اخیر ، سروده ی فرید احمدی است .

تبریک شب یلدا با صدای فرید احمدی

عرفان سلیمی
ترانه سرا و خواننده
متولد ۱۸ مهر ماه سال ۱۳۶۱
از سال ۱۳۸۱ بطور رسمی فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. همچنین وی با خواننده هایی از جمله : حمید خندان ، سعید عرب ، حسین استیری و … گروه های : دوستان ، ژوان و … همکاری کرده است .

تبریک شب یلدا با صدای عرفان سلیمی

محسن شریفیان – خواننده – نوازنده نی امبان
متولد ١٣۵۴ در بوشهر
وی فعالیت موسیقایی خود را با تاسیس گروه لیان در سال ١٣٧٢ آغاز نمود. این گروه در حال حاضر به عنوان یکی از مطرح ترین و باسابقه ترین گروه های موسیقی بومی ایران کارنامه قابل توجه‌ای دارد.
آثار (آلبوم ها) :
“موج” (۱۳۸۳ )
“سیراف” (۱۳۸۷)
“پار و پیرار” (۱۳۸۹)
“موج” (١٣٩٢)
“دینگو مارو” (١٣٩٣)
و …

تبریک شب یلدا با صدای محسن شریفیان

فرمان فتحعلیان در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۴۹ در تهران به دنیا آمد، در سن ۵ سالگی ساز (ویلن) را نزد استادی که در کانون موسیقی وابسته به صدا و سیمای قبل از انقلاب بود، آموخت و پیشرفت چشمگیری نسبت به هنرجو یان هم سن خود داشت.

بعد از انقلاب و به دلیل بسته شدن کلاس‌های موسیقی، او بطور خودآموز و بدون استاد ساز گیتار را به عنوان ساز تخصصی خود در رشتهٔ (فلامنکو) انتخاب و تا جایی که از سال ۱۳۶۸ شروع به تربیت شاگردانی در این رشته کرد.
مشتاقان و مخاطبان فراوانی را تا به امروز به خود جذب کرده‌است.
بخش اعظم اشعار انتخابی او در وصف علی (ع) و بخش دیگر به اشعار مولانا و ترانه‌های مردمی می‌پردازد. گروه موسیقی ایلیا از سال ۱۳۷۷ تا به امروز کنسرت‌های فراوانی را در تهران برگزار کرده‌است و همچنان به کار فرهنگی خود برای مخاطبان خوب این گروه ادامه می‌دهد.
آثار وی:
مقیم- ۱۳۷۸
راه عشق- ۱۳۸۰
مست وخراب- ۱۳۸۳
مردم بیگانه- ۱۳۸۸

تبریک شب یلدا با صدای فرمان فتحعلیان

پوریا حیدری  
متولد ۲۹ مهر ۱۳۶۰
موسیقی را از سال ۶۸ با ساز پیانو آغاز کرد
اولین کار رسمی او در سال ۷۹ وارد بازار شد که در آلبوم پونه به خوانندگی داوود حیدری پدرش بود
وی با خوانندگانی چون :
داوود حیدرى،مسعودامامى،مجتبى کبیرى،قاسم افشار، امیر کریمى،بابک جهانبخش،فرزادفرزین،نیمامسیحا،حمیدحامى،مهدى یغمایى،حمید عسکرى،رضا صادقى،محمداصفهانى،عمادطالب زاده و…همکاری داشته است.
پوریا حیدری همچنین ساخت موسیقی فیلم هایی چون دوخواهر،کیش و مات، لوتکا، تو و من، مثبت هجده، در امتداد شهر، آخرین فرصت، آتیش بازى، دو دوست، گنگ خواب دیده و… را در کارنامه ی کاری خود دارد و بیش از سی تیتراژ هم برای برنامه های تلویزیونی ساخته است .

تبریک شب یلدا با صدای پوریا حیدری

بهنام حکیم – نوازنده
متولد سال ١٣۶٠
شروع نوازندگی اش به صورت حرفه ای با گیتار بود .
وی پس از ده سال ، لاعود ،بوزوکی و بانجو را وارد موسیقی ایران کرد و این امر ، مورد استقبال زیادی قرار گرفت .
بهنام حکیم هم اکنون در ارکستر بابک جهانبخش درحال فعالیت است .

تبریک شب یلدا با صدای بهنام حکیم

حسین توکلی – خواننده
متولد ۱۳۶۲
در سال۱۳۸۱اولین آهنگ خودرا به نام (انتظار)که در صداوسیمای مرکز خوزستان ضبط شد به بازار عرضه کرد وبعد از این خواننده محبوب کارهای زیادی را برای صداوسیما انجام داد که مورد علاقه عموم مردم قرار گرفت.درسال۱۳۸۶اولین آلبوم خود را به نام(اگر تو نبودی) به بازار عرضه کرد که فروش خیلی خوبی هم داشت .
– آثار دیگر (تک آهنگ) : بی نشونه ، رزگل ، خوشبختی ، دشت شقایق ، شک نکن ، خدا خواسته تورو ،چپ چپ بهم نگاه کن ، فراموشم نکن ، چشم خیس ، شب و …
وی چندین بار در شبکه های سراسری به اجرای کارهای خود پرداخته است .

تبریک شب یلدا با صدای حسین توکلی

فرید سعادتمند – آهنگساز
متولد سال ۱۳۵۵ در یزد .
وی تحت حمایت‌ها و راهنمایی‌های بی‌دریغ پدرش استاد حسین سعادتمند، قد کشید .
از بین اثر های محبوب وی ، میتوان به آهنگسازی موسیقی متن سریال “ارمغان تاریکی” اشاره کرد .

تبریک شب یلدا با صدای فرید سعادتمند

رضا خضری – خواننده 

متولد ۱۱ آذر ۱۳۶۶

وی در سال جاری نخستین آلبوم رسمی خود را با نام « یافوت ۲۷ » در بازار موسیقی کشور منتشر کرد.

تبریک شب یلدا با صدای رضا خضری

حامد صوفی پور – ترانه سرا

وی تاکنون سابقه همکاری با خوانندگانی چون مهدی یغمایی ، نیما مسیحا ، مانی رهنما ، علیرضا قرائی منش و … را در کارنامه دارد. کتاب ترانه های وی نیز با نام « قیامت می کنم با تو » در دسترس علاقمندان قرار دارد.

تبریک شب یلدا با صدای حامد صوفی پور

علیرضا بدیع
شاعر و ترانه سرا
متولد بهار ۱۳۶۴ در شهر نیشابور
از او تا کنون مجموعه شعرهایی با عنوان “حبسیه های یک ماهی” ، “از پنجره های بی پرنده” ، “گنجشک های معبد انجیر” ، “چله ی تاک” و … به چاپ رسیده است.
وی هم اکنون مجری برنامه “هنرپنجم” شبکه شما ، می باشد .

تبریک شب یلدا با صدای علیرضا بدیع

مهرزاد خواجه امیری متولد ۲۹ شهریور سال ۱۳۶۶ و از یک خانواده هنرمند است که فعالیت هنری خود را از سن ۱۲ سالگی نزد اساتید برجسته موسیقی آغاز نمود و از همان ابتدا با انتخاب پیانو بعنوان ساز تخصصی خود اولین اثرش با عنوان « معبد شرقی » را ساخت که بعدها رتبه اول آهنگسازی گروه سنی نوجوانان را به خود اختصاص داد. مهرزاد در سن ۱۷ سالگی از موسیقی کلاسیک به ژانرهای World Music ، Instrumental و New Age گرایش پیدا کرد و باور او نسبت به خلاء این سبک در موسیقی کشور باعث شد وی پس از اتمام دوره های هارمونی و آهنگسازی به مطالعه در این زمینه بپردازد و با سفر به کشورهای مختلف اطلاعات خود را در این زمینه از موسیقی کامل تر کند. خواجه امیری را همه با اثر زیبا و ماندگار « خلیج فارس » می شناسند که چندین بار از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش شده است. « خالق » اولین آلبوم بی کلام مهرزاد خواجه امیری است که با همکاری نوازندگانی از کشورهای چین ، اوکراین ، ارمنستان و همچنین هنرنمایی برخی از نوازندگان ارکستر سمفونی تهران و نیز ارکستر ملی ضبط شده است.

تبریک شب یلدا با صدای مهرزاد خواجه امیری

پویا حاجیلی – آهنگساز

وی به تازگی آلبوم بی کلام خود را با نام « انعکاس رویا » منتشر کرده است.

تبریک شب یلدا با صدای پویا حاجیلی

شاهین آرین – خواننده

نخستین آلبوم وی با نام « سایه روشن » در تیر ماه سال ۱۳۹۱ منتشر شد و با اسقبال خوبی از سوی مخاطبین مواجه دش ؛ وی هم اکنون مشغول جمع آوری و تولید آلبوم جدیدش است.

تبریک شب یلدا با صدای شاهین آرین

فرید عمران – آهنگساز ، رهبر ارکستر

 در سال ۱۳۲۴ در آبادان زاده شد و از کودکی پیانو می‌نواخت و قطعه‌های کوچکی می‌ساخت. آموزش موسیقی را در کنسرواتوار تهران ادامه داد. از استادان بنام او در ایران می‌توان از مرتضی حنانه و یوسف یوسف زاده نام برد. او همزمان نزد پیانیست و آهنگساز روس، لئونید ساموس (Leonid Samus) آهنگسازی را آغاز کرد. سپس در کنسرواتوار لندن تحصیل در رشته آهنگسازی را تا درجهٔ استادی به پایان رساند. در آنجا در کنار استادان و موسیقیدانان برجسته‌ای چون نورمن دموث و جان مک کیب و استاد کالج مورلی، پروفسور لارنس لئونارد کار کرده است. فرید عمران مدت‌ها در ایران و انگلیس به تدریس مشغول بوده‌است.

تبریک شب یلدا با صدای فرید عمران

احمد امیر خلیلی– ترانه سرا 

احمد امیر خلیلی متولد ۱۲/۱/۱۳۶۸، کارشناس ارشد مهندسی عمران می باشد . او از سال ۸۹ شروع به ترانه سرایی نمود و در سال ۹۰ بهترین ترانه سرای دفتر موسیقی و سرود صدا و سیما بود ، هم چنین درسال ۹۱ نفر اول جشنواره ی بین المللی شعر فجر و در سال ۹۲ نفر اول جشنواره ی موسیقی مقاومت، بخش ترانه سرایی شد.

تبریک شب یلدا با صدای احمد امیرخلیلی

شروین شهبازی – آهنگساز ، نوازنده

تبریک شب یلدا با صدای شروین شهبازی

Leave a Reply

Your email address will not be published.