ایده آل : برنامه سیب نقره ای، ویژه برنامه ماه مبارک رمضان شبکه سلامت به تهیه کنندگی و اجرای مقداد مومن نژاد ،که تاکنون ٢۶ قسمت از آن از شبکه سلامت سیما پخش شده است هر روز حدود ساعت ١٨ میهمان خانه های گرم روزه داران عزیز شده و دارای دو بخش مجزا و دو میهمان متفاوت می باشد.

مقداد مومن نژاد تهیه کننده و مجری برنامه در خصوص هدف ساخت این برنامه می گوید: هدف برنامه سلامت انسان در تمام حوزه ها اعم از روح و روان، جسم، سلامت در حوزه اجتماعی و آشنایی مردم با حوزه سلامت این که چه چیز هایی بخورند که سلامت باشند و چگونه رفتار کنند و در این باره ما با دعوت از پزشکان مطرح و هنرمندان از آنها میخواهیم که راز سلامت و گنجینه ی سلامتی و نوع زندگی خود را برای مخاطبان برنامه بیان می کنند.
وی در ادامه افزود: این برنامه که در ابتدا قرار بود تنها در ماه مبارک رمضان پخش شود به دلیل استقبال مردم ادامه خواهد داشت و از یکشنبه بهد از ماه رمضان به عنوان یک برنامه کاملا متفاوت در شبکه سلامت در حوزه سلامت و اوقات فراغت کار خود را در فصل تابستان ادامه خواهد داد.
در این برنامه علاوه بر استفاده از حضور اساتید و پزشکان مطرح سلامت و توصیه های آن ها شاهد حضور هنرمندان و خوانندگان عزیز کشورمان نیز خواهیم بود.
تا کنون محمدرضا طالقانی- پیشکسوت کشتی و پهلوان کشور- سارا عبدالملکی- عضو تیم ملی راکی- فلور نظری- بازیگر و حامی کودکان بد سرپرست- و … در این برنامه حضور داشته اند.
ویژه برنامه عید فطر سیب نقره ای چهارشنبه و پنج شنبه از ساعت ١١ صبح الی ١٣ با حضور بازیگران، خوانندگان و هنرمندان مطرح کشور به صورت زنده مهمان خانه های هموطنان عزیز خواهد بود.

تکرار برنامه سیب نقره ای هرشب حدود ساعت ١٢ و هر روز ١١ صبح می باشد.

photo_2016-07-04_18-52-03 photo_2016-07-04_18-52-18

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.