موسیقی ایده آل – مریم رفائی : گروه سون به خوانندگی «آرش قنادی»، «امیر قنادی» و «کیارش پوزشی» در ۱۸ مهرماه  سال جاری در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و به تهیه کنندگی «رسول ترابی» بر روی صحنه رفتند.  این چهل و چهارمین اجرای گروه سون در طی ۱۴ ماه در شهر تهران بود. 

این برنامه تمدید کنسرت شهریورماه گروه سون بود که بازهم با استقبال خوبی از سوی هواداران این گروه مواجه شده بود و در سانس اول از این اجرا با اینترو قطعه من بی تو می میرم آغاز شد و در ادامه قطعات «زمانه» «خواهش»، ، «باور»، «یه لحظه»، «ستاره»، «ادعا»، «نرو خواهش میکنم»، «یه راهی پیش روم بزار»، «یه لحظه»، «اعتراف»، «من بی تو میمیرم»، «عشق من»، «واست میمرم» و «دوست دارم» را اجرا کردند.

اعضای ارکستر متشکل از: بهروز علیاری(کیبورد، پیانو)، سعید حسن زاده(باس)، احمد حضرتی(گیتار و بوزوکی)، ، پیمان لطیفی(درامز)، محمد زمانی ها(کیبورد)، محمد رضوانی زاده(گیتار کلاسیک و الکتریک)، حمیدرضا نصراللهی(پرکاشن)، پژمان فرهمند(پرکاشن)، حسین شریفی(ترمبون)، بنیامین بیانی(ساکسیفون)،  هادی جداری(ساکسیفون) و حسین کیانی(ترومپت) بود.

حواشی:
* اعضای گروه با آسانسور از بالای استیج به روی صحنه آمدند و با تشویق حضار همراه شدند. 
*هنگام اجرای قطعه «ستاره»، آرش قنادی از حاضرین خواست نور موبایل هایشان را برای ستاره باران کردن سالن روشن کنند و همزمان کلیپی قدیمی از این قطعه از مانیتورها پخش شد. 
*در این برنامه گروه سون تغییراتی را در ارکسترشان ایجاد کرده بودند و تعدادی نوازنده به این گروه اضافه شده بود.
*گروه سون آخرین قطعه منتشر شده شان «ادعا» را اجرا کردند که در اواسط این اجرا «هادی جداری» نوازنده ساکسیفون جلوی استیج آمد و با ساز خود شروع به خودنمایی کرد و پس از او دو نوازنده پرکاشن با نواختن سازشان در این قطعه یک دوئل پرسرو صدا را به راه انداختند که موجب تشویق تماشاگران شد.
*قطعه «نرو خواهش میکنم» در تمام مدت اجرا با همخوانی حضار همراه بود.
*پس از قطعه «نرو خواهش میکنم» نوبت به قطعه «یه راهی پیش روم بزار» شد که در ابتدای این قطعه آرش قناد از حاضرین خواست با دست هایشان در بهتر اجرا شدن این قطعه کمک کنند و با گفتن ۱و۲و۳ در کف زدن هایشان، آنها را راهنمایی کرد و این قطعه باشکوه و هیجان غیرقابل وصفی اجرا شد.
*ابتدای اجرای قطعه «یه لحظه» آرش قنادی نوازنده جوان ویولن سل را که به تازگی با گروه همراه شده است را معرفی کرد و گفت که حضور وی در گروه باعث اجرای این قطعه شده است.
*گروه سون به همراه ارکسترشان قطعات بی کلامی را به صورت میکس اجرا کردند که این قطعات نسبت به اجراهای دیگرشان متفاوت تر بود و قنادی درمورد اجرای این قطعات گفت که به زودی چند تا از قطعات پرمخاطب و خاطره انگیز ایرانی را هم به زودی برای اجرا در کنسرت هایشان آماده خواهند کرد. می توان گفت این قسمت از برنامه پر هیجان ترین بخش اجرای گروه سون می باشد.
*آرش قنادی با ساز آکاردئون همراه نوازندگاه شد و قطعات پرخاطره را اجرا کرد و در هر قسمت یکی از نوازندگان با نواختن سازش نظر مخاطبین را به خود جلب می کرد.
* «سید محمد موسی» و «سعید معروف» به نمایندگی از تیم والیبال در سالن حضور داشتند و با معرفی شان تمام تماشاگران فریاد زدند "بچه ها دوستون داریم" که همین امر موجب شد که این دو بازیکن از جایشان بلند شوند و دوباره به محبت های حاضرین پاسخ دهند. همچنین این دو بازیکن تمام مدت با قطعات را زمزمه میکردند و تا لحظه ی آخر در سالن حضور داشتند.
*آرش قنادی قطعه «من بی تو میمیرم» را به بازیکنان والیبال تقدیم کرد.
*در بخش معرفی اعضای ارکستر، تمام ارکستر شروع به نواختن قطعه ای کردند و این قسمت از اجرا با تک نوازی فوق العاده «پیمان لطیفی» نوازنده درامز و معرفی خوانندگان گروه سون به پایان رسید.
*آرش قنادی هنگاه اجرای قطعه «واست میمرم» به چگونگی محبوب شدنشان اشاره کرد و گفت که این دومین اثر سه آهنگساز در خوانندگی بود و هرکسی ما را در خیابان می دید باورش نمی شد که کار ما باشد و ما آن زمان داشتیم تازه محبوب شدن را تجربه میکردیم و این اتفاق با دومین کار ما افتاد.
*پایان شب خاطره انگیز گروه سون همچون گذشته با قطعه محبوب «دوست دارم» بود که در پایان این قطعه حاضرین به شعر این آهنگ جواب میدادند و با صدای بلند می گفتند "دوست دارم" و این حسن ختام اجرای جمعه شب گروه سون بود.

در ادامه ببیننده چند سکانس ازاین کنسرت باشید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.