موسیقی ایده آل – دلارام بهرام پور : اولین کنسرت میثم ابراهیمی  در سالن همایشهای برج میلاد تهران با تاخیری ۴۰ دقیقه ای برگزار شد ، سالنی تقریبا پر و استقبالی  خوب از جانب هواداران وی ، قبل از شروع کنسرت تیزری پخش شد که ماحصل تلاش هایِ بهنام دریانی و بهزاد علیپور بود.
سپس میثم ابراهیمی و گروهش به رهبری عماد لاریجانی کنسرت را با آهنگ «خودتم میدونی» آغاز کردند و به ترتیب  اهنگ های : حس تو ، جز تو ، خیلی دوست دارم ، تگرگ ، منو نگاه نکن ، چشمامو بستم ، خاطره ، اونم رفت ، باز بارون ، شاید عاشقشم ، عشق، چیزی نگم ، اینکه نمیشه ،نارنجی و خانه ی فیروزه ای را برای هواداران اجرا کردند.
 وی قبل از اجرای قطعه ی «دوست دارم» یادی کرد از مرحوم مرتضی پاشایی که اهنگسازی این  قطعه را انجام داده بود  و همچنین جای محمد علیزاده اهنگسازِ قطعه ی «باز بارون» را خالی کرد ، وی بعد از اجرای این آهنگ با ذکر اینکه خودش در خیریه ی آموزشی رعد فعالیت میکند از حاضرین در سالن دعوت کرد که آنان نیز در این کار خیر شریک ‌شوند .
 بعد از قطعه ی «اونم رفت» ارکستر ساز های زهی متشکل از : محمد غریب، نوید شعبان زاده ، امین عطایی ، عرفان شریف زاده ، داریوش حجازی ، دانیال اسدی راد استیج را ترک کرد و ادامه ی اجرا بدون آنان ادامه یافت.
مهمانان ویژه ی این کنسرت ، اعضای پازل بَند ، هادی زینتی ، یوسف زمانی ، مصطفی کاشانی ، یاسر بختیاری و .. بودند .
البته لازم به ذکر است که مشکلات صدا و برق در میان اجرا چند باری موجب ناراحتی و نگرانیِ این خواننده گردید‌.
و در آخر ابراهیمی تنها قسمتی از اهنگ «قبول کن» را با همراهیِ جمعیت حاضر اجرا کرد و پس آن همه ی جمعیت نور گوشی هایشان را به خواسته وی به سمت استیج گرفتند و او به عنوان اخرین قطعه  «شاید عاشقشم» را برای بار دوم اجرا کرد و بعد از خداحافظی سالن را ترک کرد .
در ادامه میتوانید گوشه هایی از این کنسرت را از نگاه « سارا عین الهی »  مشاهده کنید ‌.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.