موسیقی ایده آل : نخستین جلسه خانه ترانه در سال جدید و پس از درگذشت دکتر افشین یداللهی روز گذشته در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
مدیریت و اجرای خانه ترانه پس از درگذشت دکتر افشین یداللهی با نظر هیئت مدیره به روزبه بمانی واگذار و پیش از این جلسه نیز خبر اجرای این ترانه‌سرا در تبلیغات خانه ترانه عنوان شده بود؛ اما درحالی که همه شرایط، مهیای برگزاری نخستین جلسه خانه ترانه در سال جدید بود، مجوز اجرای روزبه بمانی صادر نشد و این جلسه مشترکا با اجرای حمیدرضا صمدی و مهدی ایوبی برگزار شد.

حمیدرضا صمدی در ابتدای جلسه گفت: باتوجه به این که در چند سری نام‌هایی روی پوسترهای خانه ترانه درج شده که متاسفانه در جلسات حضور پیدا نکردند، ممکن است این تفکر را ایجاد کند که این کارها از سوی ما و عمدی بوده؛ اما به هیچ وجه اینگونه نیست. برای مثال در جلسه پیشین که برای بزرگداشت دکتر یداللهی برگزار شد، نام دو خواننده در پوستر درج شده بود که تنها به علت بی‌معرفتی در جلسه حاضر نشدند و پیش از آن جلسه نیز تلفن‌های همراهشان خاموش شد!

مهدی ایوبی در ادامه و با تایید صحبت‌های حمیدرضا صمدی افزود: روزبه بمانی قرار بود اجرای امروز را برعهده داشته باشد، اما متاسفانه روز قبل خبر رسید که اجرای وی در اینجا مجوز نگرفته است. روزبه بمانی با نظر همه ما به عنوان مدیر خانه ترانه انتخاب شده و اکنون مدیر خانه ترانه است.

ایوبی همچنین از تغییر در دریافت آثار برای نقد در جلسه خبر داد و گفت برای این جلسه ۱۰۶ ترانه برای ما ارسال شده است.

در ادامه الهه صابر، الهه اسدپور، بابک سلیم ساسانی، ریحانه پریزاد، ساره تاجیک، حمید محمدی، ستار مشایخی، محمد درویش و… برای ترانه‌خوانی و نقد آثارشان روی صحنه حاضر شدند.

همچنین در این جلسه ترانه‌سرایان سرشناسی حضور داشتند که در انتهای جلسه به خوانش آثار پرداختند. از جمله این ترانه‌سرایان می‌توان از: علی ایلیا، امیر توده فلاح، علی توده فلاح، حسن علیشیری، رویا دیژن، پرسا مقدس، داود رحمت‌الهی، حامد صوفی پور، امیرحسین مساح و افشین مقدم نام برد. همچنین مهدی ایوبی نیز یک ترانه به یاد معدنچیان درگذشته خواند که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

در آخر نیز روزبه بمانی با تشویق چشم‌گیر حاضرین روی صجنه رفت و یکی از آثارش را برای حاضرین اجرا کرد و گفت: برای من همیشه اجرا در این جلسات، از اجرا برای هر خواننده‌ای سخت‌تر است!

در ادامه تصاویری از این نشست را از نگاه دوربین « شهرزاد شعبانی » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر /

گزارش متنی : نوا

Leave a Reply

Your email address will not be published.