موسیقی ایده آل : نخستین آلبوم رسمی بهزاد الماسی خواننده ، آهنگساز و ترانه سرای جوان موسیقی پاپ کشورمان بانام «من که خوشبختم»، منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد.

آلبوم موسیقی «من که خوشبختم» از ۸ قطعه به نام های شاید، آرزو کن، عکسات، چشمات، من که خوشبختم، ستاره، رهام کن و نمیشه باورت تشکیل شده که بهزاد الماسی و امیر قزوینی ترانه سرایان آلبوم و بهزاد الماسی آهنگسازی کلیه قطعات را برعهده داشته است و نوید نقره زاد نیز تنظیم کلیه قطعات را انجام داده است.همچنین پیمان حاتمی و حامی حقیقی میکس و نوید نقره زاد نیز مسترینگ کلیه قطعات را برعهده داشته اند.ضمن اینکه نیما رمضان، بابک ریاحی پور، نوید نقره زاد، بردیا امیری، یاشار خسروی و آیدا رازمند نیز به عنوان نوازنده در این آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند.

سبک این آلبوم پاپ است که در برخی از قطعات فضا به راک هم نزدیک شده که این اتفاق گاه با حضور گیتار الکتریک و گاه با نوع ریتم ایجاد شده است.

بهزاد الماسی از سن ۱۶ سالگی وارد عرصه دوبلاژ شد و پس از یک سال، فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد.او در طی این سال ها در انیمیشن های بسیاری چون عصر یخبندان، فروزن، هتل ترانسلیوانیا، اسمورف ها و… و در دوبله ی فیلم هایی چون «کمپ ایکس ری» با بازی کریستن استورات و پیمان معادی و صداپیشگی نگار جواهریان حضور داشت.

این خواننده جوان فعالیت حرفه ای موسیقی را با ساخت قطعاتی برای انیمیشن ها آغاز کرد و شروع همکاری اش با صدا و سیما با ساخت تیتراژی برای رادیو تهران بود.پس از آن در برنامه های مختلف رادیو و تلویزیون همچون خندوانه، شکرستان، محرمانه خانوادگی و همچنین تیزرهای تبلیغاتی، به عنوان آهنگساز فعالیت کرد.

گفتنی است؛ آلبوم موسیقی «من که خوشبختم» توسط موسسه فرهنگی هنری «آوای شباهنگ» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شده است.

شایان ذکر است که آیین رونمایی از آلبوم «من که خوشبختم» به زودی و با حضور جمعی از عوامل آلبوم برگزار می شود که جزئیات بیشتر آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

main copy

انتهای خبر

Leave a Reply

Your email address will not be published.