موسیقی ایده آل : شهرستان شهریار که در غرب استان تهران واقع شده است،روز ۱۷ مهرماه میربان مرتضی پاشایی خواننده بسیار خوب کشورمان بود.شهریار از مردمی هنردوست برخوردار است و با توجه به این که مسئولین استان البرز فعلا اجازه برگزاری کنسرت در کرج را صادر نمی کنند،کنسرت هایی که برای مخاطبین اطراف تهران در نظر گرفته می شود به شهریار منتقل شده است که علاوه بر مردم خود شهریار از کرج و دیگر شهرهای اطراف هم برای تماشای این برنامه ها به شهریار می آیند.
کنسرت مرتضی پاشایی در شهریار در دو سانس و به تهیه کنندگی «محسن ریحانی» برگزار شد که وی اردیبهشت ماه امسال نیز کنسرت «بابک جهانبخش» را در این شهر برگزار کرده بود.
پاشایی در این کنسرت که با استقبال چشمگیری مواجه شده بود به اجرای قطعاتی همچون «قلبم رو تکراره»،«ستایش»،«نفس»،«نبض احساس»،«جاده یکطرفه»،«بیا برگرد»،«نگران منی»،«بغض»،«عصر پاییزی»،«یکی هست» و … پرداخت.
روزبه پهلوان نژاد،صفا درمان،مران مریخ،انوشیروان تربتی(رهبر ارکستر)،پیمان عیسی زاده(سرپرست گروه)،امیل عباس مهر و حسین کیا به مدیریت «مهدی کرد» اعضای گروه ار کستر مرتضی پاشایی در این کنسرت را تشکیل می دادند.

«محسن ریحانی» تهیه کننده این کنسرت در گفت و گویی کوتاه با ایده آل خبر از احتمال تمدید این برنامه داد.


در ادامه می توانید تصاویری از این اجرا را از نگاه دوربین «علی اکبر رهنمایی» و «علیرضا توسلی» مشاهده نمایید.


همچنین شما می توانید ویدئوی اجرا قطعه ی «قلبم رو تکراره» را به طور اختصاصی از موسیقی ایده آل دریافت نمایید.


دانلود ویدئو اجرای قطعه ی «قلبم رو تکراره» در شهریار

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.