موسیقی ایده آل ـ زهره ابوالقاسم: سانس اول کنسرت میثم ابراهیم در سالن مرکز همایش های برج میلاد پس از حدود ۴۰ دقیقه تاخیر با اجرای قطعه  (لبخند عروسکی) از آلبوم تیک شروع شد، این هنرمند که دو آلبوم به نام های تیک و تگرگ را از آن خود کرده و یکی از چهره های مردمی به شمار می آید با خواندن تیتراژهای تلویزیونی محبوبیت خود را بین عموم مردم و مخاطبان خود حفظ کرده است و این استقبال از کنسرت او با مشاهده انبوه جمعیت در سنین و سلیقه های مختلف به خوبی دیده می شد. پس از اجرای اپنینگ کنسرت، میثم ابراهیمی یکی از قطعات قدیمی خود را که برای تماشاگران داخل سالن بسیار خاطر انگیز بود به نام عشق را اجرا کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت، پس از اجرای (عشق) خود خواننده به خاطر انگیز بودن این قطعه و حس خوبش در  اجرای قطعه عشق اشاره کرد. میثم ابراهیمی برای اجرای قطعه سوم  (خاطره) از آلبوم تگرگ را انتخاب کرده بود که در حین اجرا با همراهی اکثر تماشاچیان مواجه شد.

در بین اجرای قطعاتی که با مردم ارتباط بسیار خوبی برقرار کرد، میثم ابراهیمی ضمن تشکر از دفتر موسیقی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین برج میلاد از کامبیز طاهری تهیه کننده این دوره از کنسرت هایش و علی نصیری مدیر کنسرت به خاطر به وجود امدن شرایط خوب برای اجرایش  تشکر کرد.

در ادامه برخی قطعات جدید مثل (عاشقت شدم) و (یه نفس از من جدا نشو) از آلبوم تگرگ را برای اولین بار اجرا کرد. و مانند بقیه قطعات تماشاگران در سالن با او خواننده همخوانی کردند.

مرتضی ذوالفقاری، راما شمس، محمود حیدری و احسان زمانی از جمله هنرمندان عرصه بازیگری و تئاتر و موسیقی میهمانان سانس اول کنسرت میثم ابراهیمی بودند که میثم ابراهیم از حضورشان تقدیر و تشکر کرد.

در بین اجراهای قطعات مختلف یکی از قطعات به نام (برگ های ولگرد) را بدون نوازنده و تنها با

ساز پیانو اجرا کرد که با استقبال خوبی از سمت دوستدارانش در سالن روبرو شد. میثم ابراهیمی دو قطعه معروف برای خدا خوانده که از زبان خودش بیشتر با این دو قطعه به محبوبیت رسیده و مردم هم ارتباط خیلی خوبی با این اجرا برقرار کردند. همان طور که در ابتدا اشاره شد از تمام قشر جامعه واز هر سن وسال در سالن حضور داشتند و همین باعث شد میثم ابراهیمی روی صحنه از تمام مادر پدرهایی که به کنسرتش آمدند تشکر کند. میثم ابراهیمی برای اجرای قطعات آخر از تماشاگران نظر سنجی کرد که  کدام یک از قطعات (تگرگ) و یا (خسته) را بخواند که قطعه خسته طرفدار بیشتری را از آن خود کرد. برخی قطعات مانند قطعه (عشق) مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت و همین باعث شد برای دومین بار اجرا شود. از جمله نوازنده هایی که با هنرمندی تمام باعث گرم شدن اجراها شدند آقایان رامبد رفعت (گیتار بیس)، محمد عارف( نوازنده گیتار)، محسن وطنی (نوازنده )، پیمان محبت پور(نوازنده کیبورد)، طاهر طریقت (نوازنده پریکاشن)، رضا کلهیر( صدابردار)، امین پوردستان و سالار نورانی نام دارند و کارگردان ویدئوها و تیزرهای پخش شده روی صحنه عباس بهشتی میباشد که در طول اجرا نیز حضور داشتند.

در ادامه تصاویری از این کنسرت را از نگاه دوربین « سارا شکوهی فرد » مشاهده می نمایید.

 

انتهای خبر/مببع: موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.