موسیقی ایده آل : «مهدی احمدوند» در ادامه تور کنسرت‌هایش به تهران بازگشت و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت. این خواننده منتخبی از آثار آلبوم «از این ساعت» و تک قطعاتی که طی یک سال اخیر منتشر کرده را برای مخاطبانش اجرا کرد. کنسرت احمدوند از یک جهت دیگر هم مورد توجه قرار گرفته بود. آن هم اینکه حضور دوباره او روی استیج تهران با انتشار آخرین آلبوم زنده یاد «مرتضی پاشایی» در بازار تقارن داشت. برگزارکنندگان برنامه هم سورپرایزهایی با همین مضمون را تدارک دیده بودند.
احمدوند کنسرتش را با قطعه ریتمیک «دلم گرفت» آغاز کرد و بلافاصله پس از آن گفت:«خیلی وقت بود که برای کنسرت امشب برنامه ریزی می‌کردیم و چند سورپرایز برای شما تدارک دیده‌ایم. یک آیتم ویژه هم داریم که در اواسط برنامه شاهد آن خواهید بود.» انتخاب بعدی او برای میزبانی از مخاطبانش قطعه پرانرژی «بارون» بود. سرآلبومی از این ساعت که سکشن بادی هم ارکستر را همراهی کرد و انرژی سالن بیشتر شد. «ساعت رفتن»، «از این ساعت»، «بازنده» و «به جای تو» سایر قطعاتی بودند که اجرا شد تا اینکه نوبت به آیتم ویژه‌ای رسید که احمدوند قول آن را داده بود.
مهدی احمدوند ابتدا قطعه «نگران منی» که از زنده یاد «مرتضی پاشایی» به یاد مانده را اجرا کرد و برای استقبال از آیتم اصلی کنسرت گفت:« مرتضی پاشایی دهها سانس کنسرت به من بدهکار است و باید اکنون اینجا بود و اجرای من را می‌دید. من همه کنسرت‌های او را از نزدیک دیدم و جایش امشب اینجا خالی است.» احمدوند از استیج خارج شد اما اعضای ارکسترش به رهبری دکتر «حامد طاهری» در سالن که تمامی نورهای آن گرفته شده بود باقی ماندند. ویدئوی با کیفیتی از آخرین کنسرت مرحوم پاشایی در سالن پخش شد. روی آن قطعه «یکی بود یکی هست» سینک شده بود که این اثر یک مِدلی از آثار خاطره انگیز مرتضی پاشایی است و در روز انتشار آلبوم اسمش عشقه با تنظیم حامد طاهری به مخاطبان ارائه شده بود. جذابیت این کلیپ تاثیرگذار و خاطره انگیز با عکس‌های دیدنی افزایش پیدا کرده بود و باعث شد که خیلی‌ها همراه اعضای ارکستر با گونه‌های خیس تشویق کنند. قسمت‌های تکنوازی این اثر هم به صورت زنده توسط نوازندگان حاضر روی استیج اجرا می‌شد.
یکی دیگر از بخش‌های پرانرژی کنسرت هم اجرای قطعه «برگرد» بود. مهدی احمدوند پیش از این قطعه گفت:«با اینکه قطعه برگرد مورد علاقه خودم است اما هیچکسی آن را دوست نداشت. در کنسرت‌ها هم کسی از آن استقبال نمی‌کرد. تا اینکه به همراه دکتر طاهری تصمیم گرفتیم که تنظیم این کار را عوض کنیم.» سپس نوازنده مهمان ساز نی انبان وارد استیج شد و تنظیم جدید قطعه برگرد با سولوی نی انبان در حال و هوای موسیقی جنوب و کارهای بندری بود. استاد «بوشهری» هم با اکت‌های جالب خود در این قطعه حضار را به وجد می‌آورد. نهایتا هم کنسرت با قطعه «عشق اول» به پایان رسید.
«افشین پیروانی»، دکتر «توکلی» (پزشک معالج مرتضی پاشایی)، «محمد علیزاده»، «علیرام نورایی»، اعضای گروه «پازل بند» (آرین بهاری و علی رهبری)، «احمد پورمخبر»، «محسن افشانی»، «مهسا کامیابی» و «شاهین صمدپور» مهمانان ویژه این کنسرت بودند.
مهران مریخ (کیبورد)، علیرضا الیاسوند (گیتار الکتریک)،  سیامک رضوی (کیبورد)، رضا لمعانی (گیتار نایلون و آکوستیک)، مجید ظاهرگیور(درامز)، مجتبی اسدپور (کیبورد)،  حسین کیا (پرکاشن)، هوداد الله یار (پرکاشن)، مجتبی تقی پور (ماندولین)، محسن حسن نیا(سولیست ساکسفون و کلارینت)،  رامین براتی (ترومبون)، رضا آذرنجات (ترومپت)، آرین قیطاسی (ساکسفون) و آقای بوشهری(نی انبان) اعضای ارکستر به رهبری حامد طاهری (گیتار بیس) در این برنامه بودند.
این کنسرت به تهیه کنندگی «مهدی کرد» و با همت شرکت «ققنوس» به مدیریت «محمدحسین توتونچیان» برگزار شد.
در ادامه می توانید عکس‌های «علیرضا هاشمی» از این کنسرت را ببینید:

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.