موسیقی ایده آل : مدیر برنامه گروه «دنگ شو» از حل مشکلات این گروه برای فعالیت در عرصه های رسمی بعد از ماجراهای انتشار آثار این مجموعه در شبکه‌ای غیرمجاز خبر داد.
حمید خسروبیگی از مرتفع شدن سوءتفاهم همکاری این گروه با شبکه‌ای غیرمجاز خبر داد و بیان کرد: متاسفانه طی هفته های گذشته تعدادی از آثار گروه «دنگ شو» همانند آثار دیگر خوانندگان پاپ بدون مجوز در شبکه موسوم به رادیو جوان منتشر شده بود که این موضوع باعث توقف فعالیت‌های این گروه شد. بعد از مراجعات فراوانی که برای حل این موضوع انجام گرفت و باید ثابت می کردیم که هیچ همکاری مستقیمی در این زمینه وجود ندارد، پرونده ما مورد بررسی قرار گرفت و ما به مراجع قانونی اثبات کردیم که آن فعالیت غیرقانونی انجام نگرفته و اگر هم اثری در این شبکه منتشر شده بدون اجازه ما بوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری هایی که انجام گرفت پاسخ مثبت را از مسئولان دریافت کردیم و اگر فرصت باقیمانده تا پایان سال اجازه دهد برنامه هایی را برای اجرا آماده داریم ولی در حوزه اجراهای زنده فقط به کنسرت کرج می‌رسیم. ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم که تا پایان سال دو کلیپ آماده کنیم که به احتمال فراوان یکی از آنها برای تلویزیون خواهد بود و تصور می کنم نسبت به آثار قبلی مان تفاوت های زیادی دارد.

مدیر برنامه های گروه «دنگ شو» در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: ما در این مدت تمام تلاش خود را می کنیم که با بهترین کیفیت در مسیر رو به جلو حرکت کرده و آثاری را به جامعه موسیقی ارائه دهیم که در حد توان آثار قابل قبولی باشند. البته در این میان لازم است از توجه مسئولانی که زودتر از خیلی ها پرونده ما را بررسی کردند تشکر کنم. آنها به ما اعتماد کردند که ما با هیچ رسانه ای در خارج از کشور همکاری نداشتیم.

خسروبیگی درباره واکنش برخی از هنرمندان نسبت به حل مشکل سالار عقیلی توضیح داد: به اعتقاد من برخی ها که نسبت به حل مشکل سالار عقیلی واکنش نشان دادند شرایط آرام تر شدن ماجرا را طولانی تر کردند. من از همه این عزیزان می خواهم که با همراهی همدیگر فضا را به سمتی هدایت کنیم که روند حل مشکل خوانندگان ممنوع الفعالیت طولانی‌تر نشود.

 

انتهای خبر / 

منبع : مهر

Leave a Reply

Your email address will not be published.