موسیقی ایده آل : مستر کلاس و کارگاه دو روزه تخصصی آواز نیما مسیحا، زیر نظر مرکز آموزش بنیاد فرهنگی هنری بنیاد رودکی در روزهای ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ در تالار رودکی برگزار شد.
این مستر کلاس در روزهای دوشنبه ۴ اردیبهشت و سه شنبه ۵ اردیبهشت در تالار رودکی برگزار گردید و هنرجویان درهر دو روز حضور فعال داشتند.
این کارگاه دو روزه مختص آقایان که با هدف استعدادیابی و ارتقای سطح علمی و عملی علاقه مندان و فعالان عرصه خوانندگی و با هویت آموزشی با مدیریت مستقیم نیما مسیحا و نظارت کیفی و اجرایی بابک شیبانی مدیر مرکز آموزش هنری بنیاد فرهنگی هنری رودکی و مدیریت اجرایی یاشار درفشه، با حضور ۶۰ هنرجوی خواننده علاقه مند از شهرهای ؛ تهران ، کرج ، هشتگرد ، رشت ، بابل ، بندر ترکمن ، رفسنجان ، خمین ، شیراز ، ارومیه ، رودسر ، ابهر ، قم ، ملایر ، نیشابور ، خرم آباد ، و بهشهر برگزار گردید.
در این کارگاه دو روزه ، ملیکا تهرانی، مدرس آواز و سبحان اکرامی ، مدرس بیان به تدریس مباحث پیشرفته آواز و اصلاح لحن و فن بیان پرداختند و در بخش کلینیک آواز، هر هنرجو با همراهی رضا تاجبخش به اجرای ۲ قطعه اقدام نموده و اساتید نسبت به رفع عیوب و اصلاح آن و راهنمایی های تخصصی به ایشان برای بهبود خوانندگی هنرجو، راهنمایی های لازم را انجام دادند.
در پایان اساتید با در نظر گرفتن نمرات و سطح علمی و اجرایی هنرجویان، اردلان سردار شهید از ارومیه را به عنوان نفر اول ، حامد فقیهی از شیراز را به عنوان نفر دوم وساسان علیزاده از رشت را به عنوان نفر سوم این دوره از کارگاه آواز نیما مسیحا انتخاب نموده و با تقدیم لوح نسبت به تشویق ایشان پرداختند؛ ضمن این که به نفر اول برگزیده این دوره ( اردلان سردار شهید ) نیز یک قطعه موسیقی با ملودی علیرضا قرایی منش و ترانه حامد صوفی پور و تنظیم علیرضا شمس اسکندری با حضور همه عوامل اهدا گردید.
علاقه مندان می توانند برای آگاهی از دوره ها و کلاسهای مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی با شماره های ۹-۶۶۷۴۳۳۵۸ تماس حاصل نمایند.
تصاویری از این مسترکلاس را از نگاه دوربین « علیرضا صبوری » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.