موسیقی ایده آل-رویا صبح صدق: اولین اثراز بازیگر مطرح سینما با سبکی کاملا متفاوت توسط شرکت ققنوس امروز صبح ۲۴ مرداد در شهر کتاب فرشته رونمایی شد.

در این مراسم صابرابر(گویش)،مهیارعلیزاده(آهنگساز)،توتونچیان(مدیرموسس ققنوس)،خانم پنته آ پناهی ها(خوانش) حضورداشتند که ضمن صحبت درچگونگی تولید این اثر به سوالات اهالی رسانه پاسخ دادند که در ادامه می  خوانید:

اقای توتونچیان ضمن تشکر و خیرمقدم به حضارو همچنین تشکر از آهنگساز این اثر آقای مهیارعلیزاده،  این خبر را دادند که یکی از البوم های پرطرفدار بنام حریق خزان باآهنگسازی  اقای مهیار علیزاده بزودی وارد بازار خواهد شد که کارمشترکی بین دو خواننده محبوب و پرطرفدارمطرح کشوراست ،در ادامه ایشان از عوامل دیگر این اثر تشکر به عمل آوردند.

در ادامه مهیار علیزاده ضمن تشکر از عوامل(فرهادی/پیمان حاتمی/خانم پانته  آ پناهی ها /بهروز شعیبی/علیرضا حکیمیان/ترگل خلیلی که  قسمت اعضم اشعار این آلبوم را برعهده داشتن/بهزاد عبدی) اشاره داشت که با توجه به این  که در نشست قبلی واقع در تالار وحدت گفته بودیم اثر یک پرفورمنس خواهد بود با توجه به موانعی که سر راه وجود دشات تاکید کرد که آلبوم پرفورمنس نمی باشدواثر به صورت کنسرت و اجرا می باشد و به خاطر زمان کم و شرایط سخت مجوز اثر به این شکل در امده است.

در ادامه خانم پناهی ها اشاره داشتند که بعداز تئاتر در ضمینه موسیقی این اثرتجربه جدید من می باشد،امیدوارم کار به ثمر بشیند.

صابرابر ضمن عرض تشکر از حضارو خیرمقدم و روز بخیر،وتشکر کردن از عکاس ها و خبرنگاران برای حمایت از هنرواثار هنری و ابراز خوشحالی کردن از وجود مخاطبین که آنها را رفقای دور خطاب می کند،وتشکر از دیگر عوامل که در ساخت این اثر یاری رساندند در ادامه اظهار داشت با این اثر اگر عاشق نشدید عاشق میشوید و اگر عاشق هستید عاشق تر خواهید شد.

در ادامه مدیر موسسه ققنوس آقای توتونچیان در پاسخ به سوالی مبنی بر این که مخاطب دیگر حوصله شنیدن چنین آثاری را ندارد اذعان داشت:مجموعه ققنوس تا به حال این سیاست کاری را داشته ماننده آلبومی که در فروردین ماه منتشرشد از گروه دستان سالار عقیلی/اثر باده تویی از جناب علیزاده/البوم تکنوازی سنتور،گروه کامکارها که ۱۰-۱۲ سالی بوده است که با هیچ شرکتی کار نمیکردند افتخاری نسیب ما شد که توانستیم تور کنسرت هایشان را برگزارکنیم،و همچنین تور البوم چرا رفتی از همایون شجریان را در تهران و شهرستان ها برگزارکردیم ،همچنین البوم وکنسرت های اقای محمدعلیزاده را توسط شرکت ما انجام شد،و ما طرز فکرمان این است که خداروشکر در جامعه گوش موسیقیایی خوبی داریم و در ادامه آهنگساز اثرآقای مهیارعلیزاده در پاسخ به این سوال  فرمودند که این امر مطلق نیست ، در مخاطب این قشر سبک موسیقی زیاد است همانطور که میبینید.

در ادامه صابرابردر پاسخ به این سوال که شما اولین تجربه هنریتان در ضمینه موسیقی می باشد ایا برای انجام این کار اضطرابی داشتید؟افزود:من فکر میکنم هر اثر در زمینه خودش،خودش را معرفی میکند و من خیلی دقت کردم که کجا و با چه کسانی این کاررا انجام دهم بنابراین هیچگونه استرس و اضطرابی نداشتم،و اوصولا من فکر نمیکنم در هیچ زمینه ای خیلی خوب باشم حتی در سینما.

پنته آ پناهی ها در ادامه در پاسخ به این سوال که هدف ازانجام دادن این اثرچیست اشاره داشت :با توجه به بیشتربودن مخاطبین تیآترمن نسبت به سینما .امیدوارم حضوخانم ها روی صحنه بیشتر شود.

مهیارعلیزاده درپاسخ به نقد متفاوت بودن سازها و گوییش ها اجراشده از همدیگردر اثر گفت :این اثر مثل کودکی نو پا می ماند که باید از آن محافظت شود  و باز هم مثالی زدند که تا بچه ای به دنیا نیاید بزرگ نمیشود پس باید کارهایی این چنینی انجام شود که تا ده سال دیگربتوانیم از آن دفاع کنیم. در ادامه در رابطه با پروسه عرضه البوم فرمودند که با توجه این که من نصف سال ایران و نصف سال دیگر در وین باید باشم و برای جمع اوری همچین پروژه ای دو سال بیشترزمان نداری،اگر موسسه ققنوس نبود احتمالا آلبوم سه ماه دیگر عرضه میشد.

در ادامه تصاویری از این مراسم را از نگاه دوربین « سجاد چلمبری » و « مونا ملکی » مشاهده می نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.