موسیقی ایده آل : مراسم رونمایی و جشن امضای نخستین آلبوم امیر داداش زاده هنرمند جوان تبریزی با نام “سلطان” امروز عصر با حضور جمعی از اهالی موسیقی استان و شهرام شکوهی و حسین خواه ریاست امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریز و عکاسان و خبرنگاران رسانه برگزار شد.

وی از آشنایی اش با فرید جاوید از سال ۹۳ گفت و بیان کرد که از آن زمان دیدش به دنیای موسیقی عوض شد و وارد دنیای حرفه ای موسیقی شد.

در این آلبوم از نوازندگانی چون فرید جاوید(پیانو) – هادی جداری (ساکسفون)- بابک یوسفی(کلارینت)- اوین عباسی مهر (گیتار بیس)- سعید بقالی و امین توانافر(گیتار الکترونیک)- عظیم روحانی (گیتار کلاسیک)- استاد غلامرضا کریم زاده(آکاردئون)- بابک مختاری( ویولون)  استفاده شده است.

شعر این آلبوم نیز از علی شاهد و الهامه کریموا است.

فرید جاوید آهنگساز و تنظیم کننده آلبوم نیز با اشاره به اینکه از هنرمندان جوان شهر باید حمایت به عمل آید افزود باید نقاط ضعف را شناسایی کنیم و مسئولین استان باید از این هنرمندان با استعداد حمایت کنند تا شاهد شکوفایی این جوانان باشیم.

میرزازاده تهیه کننده این اثر و مدیرعامل شرکت ندای ایماژ نیز در ادامه مراسم به سخنرانی پرداخت.و افزود امروزه تولید آلبوم از لازمه های فعالیت حرفه ای در این عرصه است و خاطرنشان شد امید است به کمک اصحاب رسانه و برگزاری چنین آیین هایی مثل رونمایی تولیدات را معرفی کنیم.

شهرام شکوهی خواننده کشورمان نیز ضمن تبریک به امیر داداش زاده بابت انتشار آلبوم بیان کرد امیر در راه سختی قدم گذاشته و با زحماتی که کشیده شیرینی اش را خواهد چشید و تاکید کرد باید در کار تولید موسیقی مرکززدایی شود و به جای تقلید از موسیقی ترکیه و عربی که مارکت ایرانی را قبضه کرده اند هر شهری بتواند نیروهای بومی اش را پرورش دهد.

آلبوم سلطان که به گفته خود داداش زاده صورت جدیدی از موسیقی پاپ آذربایجانی که به روحیات مخاطب امروزی نزدیکتر است معرفی میکند، دارای ۹ ترک به نامهای : کیمه کولگه سالیپ ، اورئیم یانار ، اوزاخدان دولان،سنین ایچین آغلارام ، سن منیم سن ، قورتولامام، باخا باخا قالمیشام، دوئنمدی گری ، گیزلی گیزلی آغلارسان، است.

در ادامه تصاویری از این مراسم را از نگاه دوربین «بهاره اخروی» مشاهده نمایید.

انتهای خبر / منبع تخصصی موسیقی ایده آل

 

  

Leave a Reply

Your email address will not be published.