موسیقی ایده آل : مراسم رونمایی و نشست خبری آلبوم بی کلام « قو و دریا » اثر « دانیال شهرتی » عصر روز ۱۵ شهریور ماه برگزار شد . در این نشست که با حضور اهالی رسانه و جمعی از هنرمندان برگزار شد ، شهرتی به همران « مهشاد عرب » مدیر هنری این آلبوم به وسالات خبرنگاران پاسخ دادند و نکاتی را راجع به این آلبوم بیان کردند . 

شهرتی گفت : « این که گفتیم ۱۴ سال روی این آلبوم وقت گذاشتیم به این منظور نبوده است که تمام این ۱۴ سال را مشغول کار بوده ایم . بلکه ممکن بود حتی ۲ تا ۳ سال هم هیچ اثری تولید نکنیم . با توجه به شرایط روحی خودم قطعات را تولید کردم و این آلبوم کاملا دلی است . » 

وی همچنین اشاره داشت : « تولید آلبوم بی کلام ریسک نیست بلکه هر کار هنری مخاطب خاص خود را دارد و مطمئنا این اثر هم مخاطبان خود را پیدا خواهد کرد . »

از جمله مهمانان این مراسم می توان به رضا بنفشه خواه(بازیگر)، استاد رضا اشعاری(شاعر و ترانه سرا)، کیان مقدم(آهنگساز و خواننده)، حدیثه تهرانی(بازیگر)، علیرضا جوادی(آهنگساز و خواننده)، مهدی حسنی(آهنگساز، مدرس و منتقد)، سالار زنگنه(آهنگساز و خواننده)، فریبا بیتوئی (عضو سابق ارکستر سمفونیک)، رسول بهرامی(خواننده و مدرس گیتار) محسن ناحی(آهنگساز) و … اشاره کرد.
این آلبوم همراه با کتاب نت قطعات این آلبوم هم اکنون در دسترس مخاطبان می باشد . 

در ادامه تصاویری از این مراسم را از نگاه دوربین « علیرضا تیموری » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.