موسیقی ایده آل – هوتن سلمانی : رونمایی آلبوم گروه خراسانی "minus 1" به نام "علم باران" با حضور عوامل آلبوم وهواداران برگزار شد که استقبال هواداران از این مراسم باعث تعجب عوامل شد.

در این مراسم "رضا کریمی تبار" مدیر اجرایی،"مسعود فیاض زاده" آهنگساز-تنظیم کننده و گیتار الکتریک،"سعید فیاض زاده" گیتار بیس،"سعید توانایی" ترانه سرا،"علی باغفر" درامز،"حامد مبرز" خواننده و "سیامک بغدادی" خواننده و گیتار الکتریک حضور داشتند.تهیه کننده آلبوم "حامد بهداد" و "شهرام شقایق" کیبورد در این مراسم حضور نداشتند که جای خالی هردو در میان هوادارانشان احساس می شد.همچنین وظیفه ضبط وکال،میکس و مستر نیز بر عهده "رامین مظاهری بود و پخش آلبوم توسط"سپهر سعیدی" پخش موسیقی رها انجام می شود.

مراسم با پخش تمامی قطعات،امضا آلبوم،عکس یادگاری و تشکر عوامل از هواداران و تمامی کسانی که در تهیه آلبوم کنارشان بودند همراه بود.

در میان حضار چهره های آشنایی به چشم می خورد که "سعید توانایی" به حضور "شهریار مسرور" هم اشاره کرد.

به گفته "مسعود فیاض زاده" تولید آلبوم بین یک تا یک سال و نیم به طول انجامید اما ضبط آلبوم کمی به تعویق افتاد تا اینکه اواخر سال صحبتی با "رامین مظاهری" داشتیم و ایشان کار را قبول کردند.مراحل اخذ مجوز هم سه ماه زمان برد.برگزاری کنسرت ها هم بستگی به "رضا کریمی تبار" دارد که احتمالا سال جدید در ماه های اردیبهشت و خرداد برگزار می شود.

همچنین "مسعود فیاض زاده" در رابطه با همکاری "حامد بهداد" به عنوان تهیه کننده آلبوم گفت: بنده با ایشان از قدیم دوستی داشتم و چند ترک همکاری داشتیم.ایشان تصمیم داشتند تا تهیه کنندگی چند آلبوم را بر عهده بگیرند که شامل گروه ما هم شد.

همچنین ایشان در رابطه با آلبوم بعدی گروه گفت: قطعات آماده ای داریم و برخی قطعات هم در حال تکمیل شدن هست ولی با توجه به سیاست گروه وقت انتشار آلبوم بعدی را هم مشخص می کنیم و میشه گفت کار های نهایی مانده.

  در نهایت از تمامی عوامل آلبوم "علم باران" و مدیریت شهر کتاب فرشته تشکر می کنیم.

در ادامه می توانید تصاویری از این مراسم را از نگاه دوربین « پارسوا پاکیزه » مشاهده نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.