موسیقی ایده آل – نگار رحیمی : مراسم رونمایی از آلبوم (یه عاشق) با صدای “رحمان” که ١٣ ترک را شامل می باشد در عصر بهاری روز ١شنبه ٨خرداد ماه در مجتمع علوم پزشکی تهران برگزار شد. رحمان عزیز در این مراسم قطعه ای زیبا از آلبوم را به صورت زنده اجرا کردند که حسابی میهمانان برنامه را با این احساس خالصانه غافلگیر کردند.
از جمله میهمانان این مراسم می توان به جناب مصطفی پاشایی،امید جهان،محمد پوراحمد،امید تاجیک، رضا داوود نژاد اشاره کرد.
این مراسم با حضور آقایان   جناب حامد رجبی(ترانه سرا) مدوید لطیفی( آهنگ ساز،تنظیم کننده و مدیر تولید) سهیل خاکسار(تهیه کننده) مهران خلیلی(تنظیم کننده) پدرام کشتکار (آهنگساز) و برخی دیگر از دوستان هنرمند برگزار شد. این مراسم با صحبت های دست اندر کاران آلبوم “یه عاشق” و پاسخ ایشان به سوالات خبرنگاران ادامه پیدا کرد. در این میان اشاره ای کردند  به ترک ١٣ آلبوم به نام “کوچه” که حس و حال آن بر می گردد به شهدای گرامی. حامد رجبی عزیز معتقد بودند که این ترانه از دل برخاسته و قبل از اینکه ملودی این کار ساخته شود ،این شعر سرده شده بود.
به گفته مدوید لطیفی آهنگساز و تنظیم کننده با تجربه موسیقی پاپ بعد از مدت ها دوری با صدای منحصربه فرد “رحمان” از آلبوم (یه عاشق) تجربه ی تازه ای را در عرصه موسیقی آغاز کردند. طبق گفته های ایشان روند پیگیری و استارت شروه کار از اواخر سال ٩٠ بود که متأسفانه به دلیل حضور “رحمان” در آن مسابقه ۴سال به تأخیر افتاد. وی تأکید داشتند که این “۴سال را هرگز فراموش نمیکنم” و بالاخره بعد از ۴سال صبرو پشتکار پی در پی شهریور ماه ٩۴ آخرین مرحله نشر آلبوم به پایان رسید. البته مدوید لطیفی معتقد بودند که در طی این سالها زمان کافی بود تا بیشتر بتوانند روی بعضی از ملودی ها و تنظیم ها کار کنند و نتیجه مطلوب تری را دریافت کنند، همچنین در طی این مدت توانستند چند ترک دیگر به آلبوم بیافزایند و با جدیت و زمان بیشتری به بررسی “یه عاشق” بپردازند. از نظر ایشان صدای “رحمان” پتانسیل خوبی دارد و صرفا برای قشر خاصی  از جامعه نیست بلکه متعلق به تمام افراد جامعه می باشد .

در ادامه می توانید تصاویری از این نشست را از نگاه دوربین « یاشار ماهوت فروشها » مشاهده نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.