موسیقی ایده آل – ساره رسولی : آلبوم “می خوام بگم” به همت شرکت”آوای مهر میهن” به مدیریت کیارش حسن زاده منتشر و پخش شد!

مراسم رو نمایی از آلبوم “میخوام بگم” به خوانندگی محسن نیکبخت یکشنبه نهم خرداد با حضور عوامل آلبوم هنرمندانی از قبیل شهره سلطانی،رضا رویگری، محسن افشانی، پرستو صالحی، نعمیه نظام دوست، شراره رخام، فرهاد بشارتی، مهران مستی و… در فرهنگسرای ابن سینا ببرگزار شد

محمدرضا حبیبی به عنوان مجری پس از خوش آمد گویی و تقدیر از حضور هنرمندان عرصه سینما-تلوزیون و موسیقی حضار را به دیدن تیزر تصویری آلبوم دعوت نمود
کیارش حسن زاده تهیه کننده و ناشر این اثر بیان کرد:
زمانی با محسن نیکبخت آشنا شدیم که مشکلات و درگیری هایش را با یک سری شرکت های فرهنگی هنری گذرانده بود و بعد از آن با کمترین زمان توانستیم مراحل انتشار آلبوم را انجام دهیم.
وی ادامه داد :برخی قطعات آلبوم میتوانند ماندگار شوند،شاید بروز نباشند اما تا جایی که امکانش بود تنظیم هارامسعود مفیدی به روز کرده است.
یکی از دلایلی که با ایشان قرار داد بستیم حس خوبی بود که به چند اثر از این آلبوم داشتم .
محسن نیکبخت در خصوص تاخیر در انتشار آلبومش گفت:متاسفانه مراحل اخذ مجوز این آلبوم بنا به دلایل نامشخصی و همچنین بخاطر حضور دو ترانه سرای ممنوع الکار کمی طولانی شد .شاید آلبوم من از بازار موسیقی امروز به دور باشد اما شرکت “آوای مهرمیهن” سعی کرده است به بهترین شکل اثر را به دست مخاطبین برساند .
محسن نیکبخت در خصوص شباهت صدای خود به مرحوم ناصر عبداللهی بیان کرد:
خیلی ها اعتراض کرده اند که صدایت شبیه به مرحوم ناصر عبداللهی است !اما میخواهم بگویم تعصب من به ناصر عبداللهی جای خودش است و دنیا یک ناصر بیشتر نمیخواست که آمد و رفت ،اکنون محسن نیکبخت با ویژگی ها و شخصیت خودش امده تا کار کند،وی افزود : از این بابت بی حد خوشحالم که اسم من بعد از اسم اسطوره ای به نام ناصر عبداللهی می آید.

مهرداد نصرتی آهنگساز این آلبوم ضمن ابراز خوشحالی از انتشار آلبوم بعد از چندسال گفت:دوستیم با محسن بیشتر از بحث موسیقی برایم اهمیت داشت .به خاطر رنگ صدا و فرم ناصری اش همکاری با او را دوست داشتم.
او در خصوص شباهت صدای محسن نیکبخت به مرحوم ناصر عبداللهی گفت:نمیتوان فرم خاصی را به نام ناصر ثبت کرد .و من به خاطر تعصبی که روی نام ناصر دارم کم پیش می آید اینگونه کار کنم مگر با خواننده ای که حرف تازه ای برای گفتن داشته باشد.
وی ادامه داد :این آلبوم اگر سه سال پیش منتشر میشد حرف های بیشتری برای گفتن داشت ساختار موسیقی امروز فرق میکند .
وی از مسعود مفیدی برای تنظیم های خوب آلبوم تشکر ویژه ای نمود.
مسعود مفیدی که میکس و مسترینگ و تنظیم قطعات آلبوم را برعهده داشته است بعد از تشکر از مهرداد نصرتی برای آهنگسازی قطعات آلبوم بیان کرد:
موقعی که همکاری را با محسن نیکبخت آغاز و این جنس صدا را وارد مارکت موسیقی میکردیم تنظیم ها ناخودآگاه طوری پیش میرفت که از صداهایی که برای مرحوم ناصر عبداللهی استفاده میشد اعمال میکردم،خودم دوست داشتم فضا را به همان شکل تنظیم کنم.

مهلا سلیمانی ترانه سرای این آلبوم گفت : من یکی از شاکیان دیر منتشر شدن این آلبوم هستم. ترانه من برای ۸ سال پیش است که آقای امیرهوشنگ شاهرخی ملودی آن را ساخت.بعد از شنیدن صدای محسن نیکبخت گفتم:این صدا جایش در مارکت خالی است ،نیکبخت تقلید نمیکند اما صدای ایشان من را یاد ناصر عبدالهی می انداخت و به همین دلیل با وی همکاری کردم امیدوارم آلبوم به خوبی پخش شود و باز هم تاکید می کنم که امیدوارم از این آلبوم حمایت شود
کیارش حسن زاده در پایان مراسم اعلام کرد که به دلیل استقبال و همچنین تدارکاتی که شرکت “آوای مهرمیهن “در نظر گرفته است بزودی شاهد کنسرت های این خواننده در تهران و شهرستان ها خواهیم بود
در انتهای مراسم هنرمندان و حضار با خواننده و عوامل آلبوم عکسی به یادگار گرفته شد و محسن نیکبخت آلبوم های امضا شده را به طرفداران خود اهدا کرد.

در ادامه می توانید تصاویری از این نشست را از نگاه دوربین « سجاد چلمبری » مشاهده نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.