موسیقی ایده آل : ‏‎پنجشنبه شب، بیست و سومین روز از آخرین ماه تابستان، ارسباران میزبان رو نمایی از باغ جنون بود. باغی که رضا آریایی با صدای بینظیر خود آنرا باغبانی کرده بود.
‏‎مراسم رونمایی از دومین آلبوم رضا آریایی به نام باغ جنون، ساعت هشت شب یه وقت تهران با خوانش غزلی زیبا آغاز شد. سپس پیام سوری که از آهنگسازان و نوازندگان چیره دست در این اثر بود در مورد همکاری با آریایی سخن گفت.
‏‎در قسمت بعدی برنامه فیلم مستندی به نمایش در آمد که در باره مراحل و نحوه آفرینش آلبوم بود. در این فیلم بزرگانی که در این راه آریایی را یاری رسانده بودند از این همکاری دلچسب به نیکی یاد کردند.
‏‎اساتیدی چون ناصر چشم آذر، تورج شعبانخانی محمد علی بهمنی پیام سوری، بنیامین سربندی، بابک صحرایی، فاضل نظری و غیره
‏‎پس از اتمام این فیلم، با دعوت مجری برنامه؛ استاد محمدعلی بهمنی ترانه‌سرا یکی از قطعات به روی صحنه آمد و از روند تولید این قطعه ابراز رضایت کرد و در ادامه صحبت‌های خود گفت که آهنگسازی قطعه “شناخت” توسط رضا آریایی او را شگفت‌زده کرده است. ایشان نیز با تواضع همیشگی خود پشت تریبون حاضر شد و بیان کرد که رضا آریایی برای وی جایگاه خاصی دارد. چرا که هم شعر را خوب میشناسد، هم موسیقی را خوب میشناسد« و هم در این زمینه انتخاب های خوبی دارد.
‏‎پس از وی بابک صحرایی، رودابه باقری و رضا آریایی هم به جایگاه سخن آمده و با حضار در مورد این اثر به صحبت پرداختند.
‏‎در پایان نیز چهر قطعه از این آلبوم به سمع حضار رسید که سه قطعه اولی به صورت Play back بود و چهارمی به صورت زنده و باهمراهی پیانو توسط پیام سوری اجرا شد.
‏‎آهنگسازان این اثر:
‏‎رضا آریایی -ناصر چشم آذر-تورج شعبانخانی علیرضا افکاری
‏‎ترانه سرایان:
‏‎محمدعلی بهمنی-فاضل نظری-بابک صحرایی-اهورا ایمان-روزبه بمانی-رودابه باقری-عباس محمدی-فروغ فرخزاد
‏‎تنظیم کننده ها :
‏‎رضا آریایی-پیام سوری-محمدرضا چراغعلی-آرمان موسی پور-فرید سعادتمند-هومن نامداری اتابک سهیلی-حسین سالاری مقدم-فرشاد حسامی-پیمان خازنی
‏‎قادر طراوت پور مشاور ادبی ، مهدی کاظمی مدیر برنامه ، بنیامین سربندی مشاور هنری و عسل گودرزی مدیریت رسانه ی این آلبوم را بر عهده داشته اند ..این خواننده از مهدی کاظمی (مدیر برنامه) ، بنیامین سربندی (مشاور هنری آلبوم) ، عسل گودرزی (مدیر اجرایی آلبوم) ، پیام سوری و عکاسان پروژه( کیان صالحی و آرزو شجاعی راد ) تشکر ویژه کرد.

‏‎لازم به دکر است در آفرینش این اثر صد و بیست نوازنده ایرانی و خارجی همکاری داشته اند. همچنین خط پا که اولین آلبوم این خواننده بود به بخش مسابقه جشنواره موسیقی فجر نیز راه پیدا کرده است.

در ادامه تصاویری از این مراسم را از نگاه دوربین « سارا شکوهی فرد » مشاهده می نمایید.

انتهای خبر / 

One Response

Leave a Reply

Your email address will not be published.