موسیقی ایده آل – شاهین رسول زاده: محمد علیزاده خواننده خوش صدا و پرطرفدار موسیقی پاپ کشور در روزهای ۱۸ ، ۱۹ و ۲۱ دی ماه در سالن بین المللی میلاد با انرژی تمام و با اجرایی بی نظیر به دیدار هواداران خود رفت.
در آغاز این کنسرت باجه تلفنی بر روی صحنه توجه تماشاگران را به خود جلب کرده بود و در حالی که حضار منتظر بودند تا محمد علیزاده از باجه تلفن بیرون بیاید. اما علیزاده از طرف دیگر صحنه برنامه را با قطعه جاده یکطرفه و با یاد مرتضی پاشایی آغاز کرد.
پس از سلام و احوالپرسی قطعه برگرد قطعه ای بود که شور و حال غیر قابل وصفی را به سالن تماشاگران منتقل کرد. قطعه احساسی هواتو کردم قطعه دیگری بود که محمد علیزاده به همراه ارکستر زهی آن را اجرا کردند. در ادامه این کنسرت کلیپی بر روی نمایشگر سالن پخش شد که در آن پدر و مادر محمد علیزاده ، فرزاد حسنی ،نفیسه روشن ، میلاد ترابی ، سیاوش خیرابی و حسام ناصری تولد وی را به او تبریک می گفتند . و بعد از آن کلیپی شامل عکسهای دوران کودکی علیزاده بر روی نمایشگر ها نقش بست و همراه آن تماشاگران قطعه خیلی خوشحالمرا برای وی خواندند که باعث شد اشکهای محمد علیزاده سرازیر شود.
تو جون منی قطعه دیگری بود که انرژی دوباره را به سالن برگرداند.
سرزنش،جزتو،زخم،فکرشم نکن،میشه نگام کنی،شهرباران،اوج احساس،تورو می خواستم ، دلت با منه ، این اولین باره از دیگر قطعاتی بودند که علیزاده برای طرفداران خود اجرا کرد.
یکی از آیتم های جذاب این کنسرت SHOW TIME بود که نوازندگان ارکستر ، توسط محمد علیزاده معرفی و هر یک به هنرنمایی با ساز های خود پرداختند.
عظیم روحانی (گیتار کلاسیک)،محمدشعبانی(پرکاشن)،علی شهبازی(گیتارالکتریک)، علی پورنگهبان (گیتاربیس) ، بهمن میرزازاده (بوزوکی) ، اشکان موسوی (ویلون) ، سعید عباسی (کیبورد) ، ایمان ذاکری(درامز)، امیر حسین اویسی (تنظیم کننده قطعات ) و اشکان صدیق آذر (سینتی سایزر) تشکیل میدادند. و اعضای ارکستر زهی: آرش جامع،منصور صفائیان،هومن جلالت،پژمان اختیاری،بهراد سوخکیان و داریوش اعجازی (ویلون آلتو) نوازندگانی بودند که محمد علیزاده را همراهی می کردند.
معین راهبر ، مهرداد نصرتی ، حامد کولیوند ، امیر جوشقانی ، حسام ناصری ، احمد حضرتی ، حمید نصراللهی از جمله میهمانانی بودند که در این شب حضور داشتند.
و در پایان محمد علیزاده از دفتر موسیقی وزارت ارشاد، اداره اماکن ، مدیریت سالن میلاد ، حسن غلامی نژاد (مدیر اجرایی ارکستر) ، مهدی بشکوفه (مدیر اجرایی شرکت نغمه سرای نوین) و صدرالدین حسین خانی (مدیریت شرکت ایرانگام) مراتب تشکر و قدر دانی را به عمل آورد.

در ادامه تصاویری از این اجرا را از نگاه دوربین «نرگس مطیع» مشاهده نمایید.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.