موسیقی ایده آل : «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» گفت: خدا را شکر آقای علیزاده بهبودی پیدا کردند و از بیمارستان مرخص شدند و از روز ۸ شهریور برنامه‌هایشان را از کنسرت بروجرد آغاز خواهند کرد.
«صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» و تهیه‌کننده آثار و کنسرت‌های « محمد علیزاده »، در مورد آخرین وضعیت پزشکی این خواننده موسیقی پاپ ایران گفت: خدا را شکر آقای علیزاده بهبودی پیدا کردند و از بیمارستان مرخص شدند؛ ولی باز هم نیاز به این دارند که چند روز در منزل استراحت کامل داشته باشند؛ چون هنوز داروهایی که پزشکان برای ایشان تجویز کرده‌اند تمام نشده است. به امید خدا فکر کنم در روزهای ۶ یا ۷ شهریور ماه که داروهایشان تمام می‌شود آقای علیزاده آن سلامتی کاملشان را به دست آورده باشند.
وی همچنین گفت: هم اکنون هم جای هیچ گونه نگرانی نیست و حال آقای علیزاده خوب است و مشکل خاصی هم ندارند؛ ولی بایستی طول دوره درمانی‌شان که دکتر ایشان تعیین کرده‌اند باید طی شود و گفته‌اند که حتماً باید استراحت کامل داشته باشند.
تهیه‌کننده آثار و کنسرت‌های «محمد علیزاده» در ادامه سخنانش افزود: از همه مردم عزیز و طرفداران آقای علیزاده تشکر می‌کنم که در این مدت پیگیری کردند و جویای حال ایشان بودند؛ انشاءالله ما هم قول می‌دهیم که در کنسرتهای آینده که در تهران و شهرستانهای مختلف کشور برگزار می‌کنیم؛ این لطف و مهر و محبتی که مردم به ما داشتند را بتوانیم با اجرای برنامه‌های خوب، جبران کنیم.
مدیر شرکت موسیقی «ایران گام» در ادامه اظهار داشت: همچنین از اصحاب رسانه هم که در این چند روز، به طور مداوم پیگیر جویای حال آقای علیزاده بودند؛ تشکر می‌کنیم، دوستان رسانه همچون همیشه در لحظه‌های خوب و بد در کنار ما بودند و ما را هیچ موقع تنها نگذاشتند. تنها جایی که صدای ما به گوش مردم می‌رسد همین رسانه‌های گروهی هستند که در اینجا از همه آنها تشکر می‌کنیم.
«صدرالدین حسین‌خانی» در پایان در مورد شروع فعالیت‌های هنری «محمد علیزاده» گفت: به نظرم از روز ۸ شهریور ماه جاری به امید خدا آقای علیزاده برنامه‌هایشان را از کنسرت شهرستان بروجرد در استان لرستان آغاز خواهند کرد و در ادامه نیز در چهار سانس مختلف ۱۹ و ۲۲ در روزهای ۱۱ و ۱۲ شهریور ماه در سالن همایش‌ میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهند رفت. همه ما لحظه شماری می‌کنیم که دوباره در خدمت مردم باشیم.

 

انتهای خبر

Leave a Reply

Your email address will not be published.