موسیقی ایده آل : محسن یگانه خواننده محبوب کشورمان در روزهای ۲۲و۲۳ مرداد ماه و در پنج سانس در بوشهر به روى صحنه رفت و از بدو ورود هیجان را با خود به سالن اورد !او با اجراى قطعات محبوبى چون : ، "نباشى"،"سکوت" ، "نشکن دلمو" حس و حال خوبى به فضا بخشید ..
از دیگر قطعات اجرا شده میتوان به :"درکم کن" ، "دلکم"، "بخند" ، "چقدر دیر " ، "جاده " ، " خاطره بازى " ، "چنگال تقدیر" ،"دیوار"، "تو فکر میرم " و … اشاره کرد ..
اجراى دلکم ، دیوار ، تو فکر میرم و قطعات اینچنینى ، صحنه هاى دراماتیک را در سالن رقم زد.
اما با اجراى ترانه هایی چون "سکوت " ، "دوستت دارم " ،"درکم کن" تماشاچیان به وجد آمده و هیجان بازهم به سالن برگشت ..أواخر سانس یک بود که با اصرار مردم ، محسن یگانه تکه اى از ترانه "دوستت دارم " را با مردم اجرا کردتا خواسته انان را زمین نینداخته باشد ..
وى که از انرژى و شور در سالن راضى بنظر میرسید گفت : (معمولا روزهاى اول کنسرتها براى من کمى به سختى میگذرد اما این اجرا تفاوت داشت ، خودم هم باورم نمیشد که در این شهر اینقدر از من استقبال بشود ..)
محسن یگانه در حین شروع ملودى یک قطعه ، با لبخند و هیجان دوربین یکى از عکاسان حاظر در سالن را گرفت و یک "خود پیکچرینگ " روى استیج گرفت .. 
وى در اخر ، پس از معرفى أعضاى گروه و رهبر ارکستر خود و اجراى یک ترک دیگر صحنه را ترک کرد .

مجید برومند (گیتار بیس) ، وحید قاسمی و سعید برادران (پرکاشن) ، بابک مالکی فر (گیتار الکتریک) ، عماد رضا نکویی (ویلون) ، بنیامین بیانی (ساکسیفون) ، حسین شریفی (ترومبون) ، حسن فراهانی (ترومپت) ، رامین زواری (درامز)  و به رهبری علی ثابت اعضای ارکستر  محسن یگانه  بودند که وی را در این اجرا همراهی می کردند.

شایان ذکر است که این کنسرت به همت و تهیه کنندگی موسسه نشر موسیقی دی بآذر به روی صحنه رفت.این رسانه از تمامی عوامل این موسسه که در تهیه این گزارش تیم ما را یاری نمودند کمال تشکر را دارد.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.