موسیقی ایده آل – شاهین رسول زاده : بیستم و بیست یکم اردیبهشت ماه ، سالن میلاد میزبان محسن یگانه و هوادارانش بود تا شاهد یک رونمایی جذاب و پر انرژی از جدید ترین آلبوم محسن یگانه یعنی نگاه من باشد.

پس از پخش تیزر از نمایشگرهای سالن ، نوازندگان بر روی صحنه آمدند و با تشویق بسیار زیاد هواداران کنسرت با قطعه احساسی چقدر دیر از آلبوم جدید وی آغاز شد . پس از سلام و احوالپرسی محسن یگانه از هوادارانش خواست تا با تشویق هایشان به او و گروهش برای تولید آثار قوی تر انگیزه بدهند.

قطعه شاد و پرانرژی دوست دارم دومین قطعه ای بود که توسط یگانه اجرا شد تا انرژی به سالن میلاد بازگردد و پس از آن به استقبال قطعه احساسی خیابونا رفت.

 

شب کنکور اینقدر استرس نداشتم!

قطعه پر انرژی دنبالش میرم قطعه دیگری بود که اجرا شد و پس از اجرای آن محسن یگانه رو به حضار گفت "شب کنکور اینقدر استرس نداشتم که موقع اجرای آهنگ های جدید دارم"

خاطره بازی از نوع یگانه!

با سولوی ویولون عماد نکویی ، یگانه به استقبال میکسی از قطعات زیبا و خاطره انگیز آخه دل من ، بمون ، عذاب و نمیشه  رفت.

درکم کن!

قطعه ریتمیک درکم کن از آلبوم جدید وی ، قطعه دیگری بود که اجرا شد و به شدت مورد استقبال حاضرین قرار گرفت و با شنیدن فریاد های دوباره ، دوباره مردم محسن یگانه این نوید را داد که این قطعه را دوباره اجرا خواهد کرد.

نباشی از آلبوم خاطره انگیز حباب  قطعه دیگری بود که به زیبایی هرچه تمام تر در این شب اجرا شد.

ده سال گذشت…

یگانه با این مقدمه : این قطعه یک ملودی و ترانه ساده بود و از اجرای آن ده سال گذشته به استقبال یکی از زیباترین و خاطره انگیز ترین قطعاتش رفت و با سولوی عماد نکویی و نوازندگی گیتار خودش ، نشکن دلمو…  را اجرا کرد

سکوت ، دیوار ، هوایی شدی ، دلکم  قطعاتی بودند که در قسمت اول این کنسرت اجرا شدند و پس از آنتراک یگانه قسمت دوم برنامه اش را با قطعات  باور کنم و بازم بخند  ادامه داد و برای حسن ختام طبق قولی که داده بود با قطعه ریتمیک درکم کن پرونده این رونمایی با شکوه را بست .

مجید برومند (گیتار بیس) ، وحید قاسمی و سعید برادران (پرکاشن) ، بابک مالکی فر (گیتار الکتریک) ، عماد رضا نکویی (ویلون) ، بنیامین بیانی (ساکسیفون) ، حسین شریفی (ترومبون) ، حسن فراهانی (ترومپت) ، رامین زواری (درامز)  و به رهبری علی ثابت اعضای ارکستر  محسن یگانه  بودند که وی را همراهی می کردند.

  • لوح یادبودی با عکس کاور آلبوم نگاه توسط شرکت آوای فروهر تهیه شده بود که توسط محمد حاتم پور به محسن یگانه اهدا شد.
  • به دلیل همزمان شدن پخش آلبوم با این کنسرت ترانه های این آلبوم همراه با کلیپ هایی مناسب با حال و هوای هر قطعه از نمایشگر ها پخش می شد.

این کنسرت به همت شرکت محترم آوای فروهر  به مدیریت آقایان محمد و مجتبی حاتم پور برگزار شده بود . در ادامه می توانید عکس های اختصاصی موسیقی ایده آل را به روایت دوربین تینا رحیمیان تماشا کنید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.