موسیقی ایده آل : مدیر اجرایی کنسرت مازیار فلاحی از برگزاری کنسرت مازیار فلاحی در همدان خبر داد.
به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی کنسرت، محمد مطهری اظهار داشت: پس از ماه‌های محرم و صفر و با همکاری دستگاه‌های مربوطه بویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کنسرت مازیار فلاحی به عنوان نخستین کنسرت پس از این ماه ها در همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده تا مردم در بهترین شرایط از این کنسرت استفاده کنند، افزود: کنسرت مازیار فلاحی روز پنجشنبه در سینما قدس همدان برگزار می‌شود.

مطهری قیمت بلیت کنسرت مازیار فلاحی را ۸۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت به فروشگاه مبل صدف واقع در خیابان میرزاده عشقی روبروی فست فود لیمو مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: همچنین تمهیداتی اندیشیده شده تا مردم از طریق سایت اینترنتی rasaconsert.com نیز بتوانند بلیت خود را با انتخاب صندلی موردنظر تهیه کنند.

مدیر اجرایی کنسرت مازیار فلاحی با بیان اینکه به سبب استقبال مطلوب مردم، احتمال اتمام بلیت کنسرت وجود دارد، بیان کرد: از علاقمندان خواهشمندیم تا بلیت خود را در زمان مناسب تهیه کنند تا این کنسرت را از دست ندهند.

وی اظهار داشت: کنسرت مازیار فلاحی روز پنجشنبه سوم دی ماه سالجاری در دو سانس ۱۸-۲۰ و ۲۱-۲۳ در سینما قدس همدان برگزار می‌شود.

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل

Leave a Reply

Your email address will not be published.