موسیقی ایده آل : «مازیار فلاحی» خواننده با احساس موسیقی پاپ کشورمان در تاریخ ۳ دی ماه ۱۳۹۴  برای دومین بار در همدان به روی صحنه رفت  تا دیداری تازه با هوادارانش داشته باشد. این کنسرت در سینما قدس این شهر به تهیه کنندگی «ایمان برومند » و « محمد مطهری » برگزار گردید. فلاحی با صدای لطیف و عاشقانه‌های ملایمش، در سال‌های اخیر بلیت های کنسرت هایش در کمترین زمان ممکن به فروش می رسد این بار در همدان با یک کنسرت پرهیجان شبِ خوبی را برای علاقه مندان خود به همراه آورد در این کنسرت فلاحی به اجرای قطعات محبوب خود از آلبوم های «قلب یخی»،«لعنت به من» و «ماه هفتم» پرداخت وی در قسمتی از برنامه ضمن تشکر از شرکت برگزار کننده و تشکر از اداره ی ارشاد اسلامی استان و اداره اماکن و نیروی انتظامی اعضای ارکستر خود را همراه با تشویق حاضرین معرفی نمود .
اعضای ارکستر مازیار فلاحی : آشور مرادیان (درامز)، بابک ایمانی (ویولون)، نوید اسکندر (پیانو و کیبورد)، سهیل بیانی مهر (گیتار)، میلاد جوزی (گیتار باس)، امین قاسمی (پرکاشن) 
در این میان قطعه ای را به یاد زنده یاد « علی طباطبایی» اجرا نمودو با اجرا آهنگی از زنده یاد مرتضی پاشایی این کنسرت به پایان رسید.
در ادامه عکس هایی از این کنسرت را از نگاه دوربین «پارمیس نطقی» مشاهده نمایید.

هیچ گالری انتخاب شده وجود دارد و یا از گالری حذف شده است

انتهای خبر / منبع اختصاصی موسیقی ایده آل
 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.